|
|
کدخبر: ۱۶۲۸۳۷

خبرگزاری تسنیم: رئیس فدراسیون های ورزش های زورخانه ای تاجیکستان و ترکیه اعلام کردند که امضای آنها زیر دعوتنامه غیر قانونی مجمع عمومی فوق العاده فدراسیون جهانی ورزش های زورخانه ای جعل شده است.

به گزارشخبرگزاری تسنیمو به نقل از سایت فدراسیون ورزش های زورخانه ای، سلیمان عبدالواحداف نایب رئیس اول فدراسیون جهانی ورزش های زورخانه ای، IZSF و رئیس فدراسیون ورزش های زورخانه ای تاجیکستان اعلام کرد که امضای او زیر دعوتنامه غیر قانونی مجمع عمومی فوق العاده جعل شده است.

عبدالواحداف در نامه شماره ۴۱۰ اول اردیبهشت ۹۳ مطابق با ۲۱ آوریل ۲۰۱۴ به محسن مهرعلیزاده رئیس فدراسیون بین المللی ورزش های زورخانه ای نوشته است:

جناب آقای مهندس محسن مهرعلیزاده، ریاست محترم فدراسیون بین المللی ورزش های زورخانه ای:
به استحضار می رساند، امضای انجام شده به نام اینجانب بر روی نامه شماره ۲۲/۱۱۰ / ف به تاریخ ۲۱ فروردین ۱۳۹۳ که توسط ایمیلی از سوی خانم مریم عابدینی کارمند مستعفی IZSF به اعضاء ارسال شده، جعلی است و اینجانب هرگز چنین نامه ای را امضاء نکرده ام و حق اقدام قانونی علیه جاعل امضاء را برای خود محفوظ می دانم. ضمن ابراز تأسف از اینکه عده ای به خود اجازه می دهند چنین اقدامات ناپسندی را انجام دهند، بدینوسیله اعلام می نمایم که نقطه نظرات اینجانب در رابطه با مسائل اخیر همان است که در صورتجلسه هیئت رئیسه دوشنبه – تاجیکستان در آوریل ۲۰۱۴ آمده است و اینجانب با اقدامات غیر قانونی برای تشکیل مجمع عمومی فوق العاده موافق نیستم و مجمع عمومی IZSF چه عادی و چه فوق العاده برابر مواد ۱۲ و ۱۵ اساسنامه باید پس از طی فرایند قانونی خود و با تأیید رئیس انجام شود.

رئیس فدراسیون ورزش های زورخانه ای ترکیه نیز در نامه مشابهی در تاریخ اول اردیبهشت ۹۳ به رئیس ایرانی فدراسیون بین المللی ورزش های زورخانه ای ضمن رد برگزاری مجمع عمومی بطور فوق العاده آن را غیر قانونی اعلام کرد زیرا امضای او هم در دعوتنامه مجمع عمومی فوق العاده در کنار امضاء دبیر کل معلق IZSF جعلی است و موارد جعل امضاء به پلیس ترکیه اطلاع داده شده است.

ازدمیر بوزاتلو رئیس فدراسیون ورزش های زورخانه ای ترکیه در نامه خود به محسن مهر علیزاده نوشته است:

پیرو جعل مدرکی به شماره ف / ۱۱۰/۲۲ مورخ ۱۹ آوریل ۲۰۱۴ تحت نام فدراسیون ورزش های زورخانه ای ترکیه و قرار دادن امضای رئیس این فدراسیون در کنار امضاء دبیرکل معلق فدراسیون بین المللی ورزش های زورخانه ای و ارسال آن به کلیه اعضاء به عنوان دعوت نامه مشترک برای برگزاری یک اجلاس که جاعلین آن را «اجلاس مجمع عمومی فوق العاده IZSF» نامیده و ترکیه را به عنوان کشور میزبان اعلام کرده اند، بدینوسیله اعلام می نماییم مدرک یاد شده کاملاً غیر واقعی و جعلی است و دلایل آن عبارتند از:

- نام فایل مدرک ارسال شده با حروف کریل(روسی) نوشته شده است نه حروف و الفبای لاتین که ما در ترکیه استفاده می کنیم.
- آرم فدراسیون ورزش های زورخانه ای ترکیه، آرم رسمی و ثبت شده ما نیست.
- فرد معرفی شده برای ارتباط به نام مریم نه برای ما و نه برای IZSF شناخته شده نیست.
- امضای انجام شده روی مدرک متعلق به رئیس فدراسیون ترکیه به نام اوزدمیر بوزاتلو نیست.
- نشانی داده شده در مدرک، آدرس رسمی و ثبت شده فدراسیون ورزش های زورخانه ای ترکیه نیست.

با توجه به مراتب فوق اعلام می کند، دعوتنامه جعلی است و در زمانی که در آن قید شده است هیچگونه اجلاسی در ترکیه برگزار نخواهد شد. در این رابطه اینجانب تلفنی از دفتر مرکزی IZSF و ریاست آن در تهران سوال نمودم و ایشان اعلام کردند، هیچگونه مجمع عمومی در ترکیه برگزار نخواهد شد و مجمع عمومی آتی این فدراسیون در دسامبر ۲۰۱۴ است که دعوتنامه آن توسط رئیس فدراسیون در موقع قانونی ارسال خواهد شد. همچنین اینجانب موارد جعل مدرک را به پلیس ترکیه اطلاع دادم و پلیس موارد را پیگیری خواهد کرد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار