|
|
کدخبر: ۱۶۲۸۶۳

فدراسیون بین المللی ورزش های زورخانه ای اعلام کرد که امضای روسای فدراسیون های ترکیه و تاجیکستان برای برگزاری مجمع عمومی جعل شده است.

به گزاریخبرگزاری فارسو به نقل از فدراسیون بین المللی ورزش های زورخانه ای، رئیس فدراسیون ورزش های زورخانه ای ترکیه در نامه مورخ ۱/۲ / ۹۳ مطابق با ۲۱/۴ / ۲۰۱۴ با عنوان ریاست فدراسیون بین المللی ورزش های زورخانه ای ضمن رد برگزاری مجمع عمومی بطور فوق العاده آن را غیر قانونی اعلام کرد زیرا امضای وی زیر دعوتنامه مجمع عمومی فوق العاده در کنار امضاء دبیرکل معلق IZSF جعلی است و موارد جعل امضاء به پلیس ترکیه اطلاع داده شده است.

متن نامه آقای ازدمیر بوزاتلو رئیس فدراسیون ورزش های زورخانه ای ترکیه در زیر آمده است:

جناب آقای مهندس مهرعلیزاده

ریاست محترم IZSF

با سلام، لطفأ دستور فرمایید موارد زیر را با فوریت پیگیری نموده و به کلیه کشورهای عضو اعلام نمایند:

پیرو جعل مدرکی به شماره ف / ۱۱۰/۲۲ مورخ ۱۹ آوریل ۲۰۱۴(۳۰/۱ / ۹۳) تحت نام فدراسیون ورزش های زورخانه ای ترکیه و قرار دادن امضای رئیس این فدراسیون در کنار امضاء دبیرکل معلق فدراسیون بین المللی ورزش های زورخانه ای و ارسال آن به کلیه اعضاء به عنوان دعوتنامه مشترک، برای برگزاری یک اجلاس که جاعلین آنرا " اجلاس مجمع عمومی فوق العاده IZSF " نامیده و ترکیه را به عنوان کشور میزبان اعلام کرده اند، بدینوسیله اعلام می نماییم مدرک یادشده کاملاً غیر واقعی و جعلی است و دلایل آن عبارتند از:

- نام فایل مدرک ارسال شده با حروف کریل(روسی) نوشته شده است نه حروف و الفبای لاتین که ما در ترکیه استفاده میکنیم.

- آرم فدراسیون ورزش های زورخانه ای ترکیه، آرم رسمی و ثبت شده ما نیست.

- فرد معرفی شده برای ارتباط به نام مریم نه برای ما و نه برای IZSF شناخته شده نیست.

- امضای انجام شده روی مدرک متعلق به رئیس فدراسیون ترکیه به نام اوزدمیر بوزاتلو نمی باشد.

- نشانی داده شده در مدرک، آدرس رسمی و ثبت شده فدراسیون ورزش های زورخانه ای ترکیه نیست.

با توجه به مراتب فوق اعلام می نماید، دعوتنامه جعلی است و در زمانیکه در آن قید شده است هیچگونه اجلاسی در ترکیه برگزار نخواهد شد.

در این رابطه اینجانب تلفنی از دفتر مرکزی IZSF و ریاست آن در تهران سوال نمودم و ایشان اعلام کردند، هیچگونه مجمع عمومی در ترکیه برگزار نخواهد شد و مجمع عمومی آتی این فدراسیون در دسامبر ۲۰۱۴ برگزار خواهد گردید که دعوتنامه آن توسط رئیس فدراسیون در موقع قانونی ارسال خواهد شد. لازم به یادآوری است اینجانب موارد جعل مدرک را به پلیس ترکیه اطلاع دادم و پلیس موارد را پیگیری خواهد نمود.

با تشکر

اوزدمیر بوزاتلو

رئیس فدراسیون ورزش های زورخانه ای ترکیه

در زیر، نامه رئیس فدراسیون ورزش های زورخانه ای ترکیه و همچنین دعوتنامه جعلی عیناً منتشر شده:

* جعل امضای سلیمان عبدالواحداف نایب رئیس اول و هیات رئیسه IZSF

سلیمان عبدالواحداف نایب رئیس اول IZSF و رئیس فدراسیون ورزش های زورخانه ای تاجیکستان اعلام کرد امضای اینجانب زیر دعوتنامه غیرقانونی مجمع عمومی فوق العاده جعل شده است.

سلیمان عبدالواحداف در نامه شماره ۴۱۰ مورخ ۱ اردیبهشت ۹۳ مطابق با ۲۱ آوریل ۲۰۱۴ با عنوان ریاست IZSF چنین نوشته است:

جناب آقای مهندس محسن مهرعلیزاده

ریاست محترم فدراسیون بین المللی ورزش های زورخانه ای

باسلام، عطف به نامه شماره ف / ۱۱۰ / ۴۷ مورخه ۲۷/۱ / ۹۳(f. ۱۱۰.۴۷ dated ۲۰۱۴.۰۴. ۱۶) به استحضار میرساند، امضای انجام شده به نام اینجانب بر روی نامه شماره ۲۲/۱۱۰ / ف به تاریخ ۲۱/۱ / ۹۳ که توسط ایمیلی از سوی خانم مریم عابدینی کارمند مستعفی IZSF به اعضاء ارسال گردیده جعلی می باشد و اینجانب هرگز چنین نامه ای را امضاء نکرده ام و حق اقدام قانونی علیه جاعل امضاء را برای خود محفوظ می دانم.

ضمن ابراز تأسف از اینکه عده ای به خود اجازه می دهند چنین اقدامات ناپسندی را انجام دهند، بدینوسیله اعلام می نمایم که نقطه نظرات اینجانب در رابطه با مسائل اخیر همان است که در صورتجلسه هیأت رئیسه دوشنبه، تاجیکستان در آوریل ۲۰۱۴ آمده است و اینجانب با اقدامات غیرقانونی درخواست تشکیل مجمع عمومی فوق العاده موافق نیستم و مجمع عمومی IZSF چه عادی و چه فوق العاده برابر مواد ۱۲ و ۱۵ اساسنامه باید پس از طی فرایند قانونی خود و با تأئید رئیس انجام گیرد.

سلیمان عبدالواحداف

انتهای پیام / م

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار