|
|
کدخبر: ۱۶۲۹۸۱

خبرگزاری تسنیم: رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: رأی انضباطی باشگاه های استقلال و سپاهان به دلیل همکاری نکردن با تیم ملی به زودی اعلام می شود.

به گزارشخبرگزاری تسنیمو به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، اسماعیل حسن زاده درباره جلسه کمیته انضباطی با مسئولان باشگاه استقلال و سپاهان عنوان کرد: کمیته انضباطی با حضور نمایندگان باشگاه های سپاهان و استقلال برگزار شد و در این نشست صحبت های مان را انجام دادیم.

وی افزود: بخشی از صحبت های ما در این نشست در خصوص عدم همکاری باشگاه های سپاهان و استقلال با تیم ملی و در اختیار ندادن بازیکنان ملی پوش خود به تیم ملی بود. بخش دیگر بحثمان در این جلسه درباره مصاحبه هایی بود که مسئولان باشگاه استقلال در خصوص کادر فنی تیم ملی انجام داده بودند و این موضوع بررسی شد. بر همین اساس پس از بررسی، به زودی رأی این دو باشگاه اعلام خواهد شد.

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: تابش، قائم مقام و وکیل مدیرعامل باشگاه سپاهان به همراه ماجدی، پورحیدری و وکیل علی فتح الله زاده در این جلسه حضور داشتند که مقرر شد پس از بررسی های لازم، در اولین فرصت رای باشگاه های استقلال و سپاهان را اعلام کنیم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار