|
|
کدخبر: ۱۶۳۰۶۸

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز پیش از دیدار امشب تیمش برابر لخویا قطر در لیگ قهرمانان آسیا که جنبه تشریفاتی دارد، تاکید کرد تیمش برای وداع سربلند به میدان می آید.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز پیش از دیدار امشب تیمش برابر لخویا قطر در لیگ قهرمانان آسیا که جنبه تشریفاتی دارد، تاکید کرد تیمش برای وداع سربلند به میدان می آید.

به گزارشگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران،تونی اولیویرا پرتغالی اظهار داشت: «وقتی رقابت ها را شروع کردیم با خود فکر می کردم تیم های لخویا و العین مدعیان اول صعود از گروه هستند اما این العین بود که با جای لخویا راهی دور بعد شد. بازیکنان الاتحاد کاملا حرفه ای بازی کردند و با پیروزی در بازی های خانگی مجوز صعود را به دست آوردند. با این وجود اگرچه دیدار امروز میان دو تیم حذف شده است اما ما با روحیه خوب و انگیزه بالا بازی خواهیم کرد. ما سعی می کنیم از اعتبارمان دفاع کنیم و برای افتخار شهرمان پیروز خواهیم شد. فکر می کنم لخویا نیز با چنین روحیه ای به میدان می آید.»

در این بازی میلاد فخرالدینی و کریم انصاری فرد به علت محرومیت تیم تراکتورسازی را همراهی نخواهند کرد.

اولیویرا با اشاره به حضور دوباره تراکتورسازی در فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا به واسطه قهرمانی در جام حذفی ایران گفت: «خوشبختانه می توانیم فصل آینده بازگردیم و بار دیگر در این مسابقات که محک بزرگیست شرکت کنیم.»

اریک گرتس سرمربی بلژیکی تیم لخویا که در پایان فصل جاری راهی تیم الجزیره امارات خواهد شد، در مورد بازی با تراکتورسازی تبریز خاطرنشان کرد: «هر دو تیم بختی برای صعود ندارند اما این دیدار می تواند تدارک خوبی برای ما در راه قهرمانی در جام حذفی قطر باشد. امیدوارم با نتیجه ای خوب به دوحه برگردیم. در این دوره سطح تیم ما به اندازه کافی بالا نبود و این احتمالا دلیل اصلی ناکامی تیم لخویا به شمار می رود. اینکه تیم تراکتورسازی نتوانست در لیگ ایران قهرمان شود مرا شگفت زده کرد. زیرا این تیم نمایش بسیار خوبی ارائه می کند و در بازی رفت با تیم ما عالی کار کردند. امیدوارم در بازی امشب شاهد فوتبال خوبی از هر دو تیم باشیم.»

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار