|
|
کدخبر: ۱۶۳۲۲۸

مربی بدنساز ملوان:

خبرگزاری تسنیم: مربی بدنساز تیم فوتبال ملوان انزلی گفت: مسئولان باشگاه ملوان علاوه بر اینکه پول مان را پرداخت نکردند، با ما برخورد بدی هم داشتند.

علی اصغر قربان علیپور در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، به پرداخت نشدن مطالباتش از سوی باشگاه ملوان اشاره کرد و اظهار داشت: مسئولان باشگاه ملوان بعد از یک فصل تلاش ما و زحمتی که در این تیم کشیدیم رفتار مناسبی با ما نداشتند. اکنون هم دنبال پول نیستیم و این پول همه چیز ما محسوب نمی شود اما ملوانی ها علاوه بر اینکه مطالبات مان را ندادند، با ما بد رفتاری هم کردند که این موضوع باعثناراحتی ما شد.

مربی بدنساز ملوان با بیان اینکه کادر فنی این تیم رابطه خوبی با هواداران داشت، عنوان کرد: بعد از پایان یک فصل هیچکس سراغی از ما نگرفت و حتی یک زنگ نزدند که از زحمات ما تشکر کنند. برای ما که ایرانی هستیم و با شرایط آشنایی داریم این رفتارها عادی شده اما برخورد مسئولان باشگاه ملوان با آقای اسکوچیچ هم درست نبود.

قربان علیپور ادامه داد: اکنون با اسکوچیچ طوری برخورد می کنیم که رفتار بد ملوانی ها را به پای همه ایرانی ها نگذارد و بداند که ما ایرانی ها مهمان نواز هستیم.

وی به تفکرات سرمربی کروات ملوان اشاره کرد و در این خصوص گفت: ابتدای این فصل هیچ شناختی از یکدیگر نداشتیم اما رفته رفته متوجه شدیم که تفکرات مان نزدیک به یکدیگر است. اعتقاد داریم که بدنسازی برای فوتبال است و در یک خانواده هستند در حالی که برخی مربیان بدنسازی را جدا از فوتبال می دانند.

مربی بدنساز تیم فوتبال ملوان تصریح کرد: بدنسازی را باید به صورت علمی پیش ببریم و فشار زیاد باعثنمی شود که بازیکنان با سرعت بیشتری آماده شوند. باید پله پله پیش برویم و شاید این موضوع باعثشود بدنسازی زمان بیشتری طول بکشد اما بهتر است و در طول فصل کمک بیشتری به بازیکنان می کند. به جرات می توانم بگویم چنین دیدگاهی را تا به حال در فوتبال ایران ندیده بودم و اسکوچیچ تفکر خوبی دارد که او را نسبت به سایر مربیان متمایز می کند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار