|
|
کدخبر: ۱۶۳۲۸۵

۴۸ساعت گذشت

فیفا در نامه ای جدید به باشگاه پرسپولیس ۱۰هزار فرانک سوئیس برای دادرسی به یک پرونده دیگر درخواست کرد.

به گزارشخبرگزاری فارس، علی پروین، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پس از نامه تهدیدبرانگیز فیفا مبنی بر پرداخت ۵هزار و پانصد فرانک سوئیس بایت بررسی و دادرسی پرونده کاروالیهو دستیار سابق وینگادا اعلام کرد که تا ۴۸ ساعت آینده این پول به حساب فیفا ریخته خواهد شد تا قرمزپوشان از هرگونه تهدید رهایی پیدا کنند.

این در شرایطی است تا علی رغم قول قبلی و گذشت ۴۸ ساعت این پول هنوز پرداخت نشده اما قرمزپوشان تا ۱۱ اردیبهشت وقت دارند تا این پول را به حساب فیفا واریز کنند. به نظر می رسد باید هرچه سریع تر قرمزپوشان این کار را انجام دهند چون با توجه به رد و بدل شدن پول و مشکلات پیش رو امکان دارد هر خطری قرمزپوشان را تهدید کند. اما در نامه ای جدید که امروز به دست باشگاه پرسپولیس رسیده و کمی ناخوانا است فیفا در نامه ای جدید به قرمزپوشان اعلام کرده که ۱۰هزار فرانک سوئیس دیگر بابت دادرسی به یک پرونده دیگر باید به فیفا پرداخت کند.

گفتنی است این نامه کمی برخی از قسمت هایش ناخوانا است و با توجه به درخواست قرمزپوشان قرار است به زودی مجدداً این نامه برای پرسپولیسی ها ارسال شود.

فیفا در این نامه هم پرسپولیسی ها را تهدید کرده در صورت عدم پرداخت این پول کسر امتیاز و یا سقوط به لیگ پائین تر در انتظار پرسپولیسی ها است.

انتهای پیام / خ

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار