|
|
کدخبر: ۱۶۳۳۰۸

کفاشیان:

رییس فدراسیون فوتبال کشورمان گفت: متاسفانه هیچ اعتباری به فدراسیون فوتبال داده نمی شود و به گفته گودرزی همه فدراسیون ها باید با همین مقدار بودجه ناچیزی که دارند، مشکلات مالی خود را حل کنند.

علی کفاشیان در خصوص جلسه با وزیر ورزش بهخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاراناظهار داشت: امروز شاهد یک نشست بسیار خوبی بودیم و این جلسه به این شکل نبود که یک نفر فقط صحبت کند بلکه عمومی بود و همه به ارائه اظهارنظرهای خود پرداختند و صحبت هایی که وزیر انجام داد راهکار خوبی برای فوتبال ما در مسیر موفقیت بود.



رییس فدراسیون فوتبال در خصوص تکلیف قرارداد کارلوس کی روش افزود: این که قرار است وی سرمربی احتمالی منچستر باشد را از رسانه ها شنیده ام. وزیر اعلام کرد قرار نیست برای تمدید قرارداد سرمربی تیم ملی مبلغی به فدراسیون فوتبال داده شود و با این شرایط مشکل ما حل نخواهد شد. همچنین وزیر گفته است با اعتباراتی که دارید این قضیه را حل کنید و ما الان بودجه مناسبی نداریم و با این شرایط نمی توانیم با کی روش مذاکره کنیم این بودجه ای که هم اکنون دست ما است خیلی کم تر از بودجه ای است که باید داشته باشیم.

وی درخصوص برنامه های تیم ملی فوتبال کشورمان تصریح کرد: تیم ملی ۱۲ اردیبهشت به ایران می آید و پس از سه روز استراحت مجدداً عازم اردوی دیگری خواهند شد.



رییس فدراسیون فوتبال در مورد گفته های مطرح شده مبنی بر ناسالم جلوه دادن اردوی آفریقای جنوبی عنوان کرد: بعضی ها در صحبت هایی که مطرح کرده بودند اعلام کردند فضای اردوی آفریقای جنوبی مساعد نیست و کادر فنی رضایت ندارد همه ی این حرف ها کذب است و شرایط خوب و راضی کننده می باشد. پس از بازگشت تیم ملی از اردو قصد داریم در خرداد ماه یک مراسم بدرقه ی تیم ملی به برزیل برگزار کنیم و دیدار تدارکاتی با موزامبیک در یکی از اردوها برگزار خواهند شد.

وی درخصوص شفاف سازی قراردادها و خصوصی سازی سرخابی ها گفت: ما تمام تلاشمان را می کنیم که خصوصی سازی انجام شود و اینکه مربیان ناراحت بودند که چرا فقط شفاف سازی مختص باشگاه پرسپولیس و استقلال است باید بگویم که این مسئله به ما ابلاغ شده است و ما ملزم به اجرای آن هستیم.



کفاشیان در خصوص برنامه های فصل آینده لیگ برتر هم اشاره کرد: درجلسه ای که با هیئت رییسه داشتیم تمام مباحثمطرح شد. هدف ما این است که در لیگ چهاردهم جوان گرایی صورت گیرد و همه ی قراردادها شفاف منتشر شوند و فضای مسابقات بهتر و تماشاگر بیشتری جذب شود.

رییس فدراسیون فوتبال در مورد شناسایی متخلفان فوتبال از سوی مجلس که در رسانه ها عنوان شده بود، اضافه کرد: هنوز چیزی معلوم نشده یکسری نظرات از ما خواستند و در این صورت حل این مسئله به نظر و رای مجلسی ها بستگی خواهد داشت.

کفاشیان در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم که تیم ملی فوتبال کشورمان بتواند با حضور موفق در جام جهانی ضمن عزت و سربلندی کشورمان، دل ایرانیان را شاد کنند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار