|
|
کدخبر: ۱۶۳۳۳۹

بازی های را بازیکنان می برند نه مربیان شان

خبرگزاری تسنیم: سرمربی ایتالیایی رئال مادرید با همتای اسکاتلندی خود که به تازگی از نیمکت منچستریونایتد اخراج شده است ابراز همدردی کرد.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، کارلو آنچلوتی، سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید در واکنش به خبر اخراج دیوید مویس ابراز تاسف کرد و گفت که از اتخاد چنین تصمیم بی رحمانه ای از سوی سران باشگاه منچستریونایتد متاسف است.

وی در خصوص سرمربی اسکاتلندی منچستریونایتد که امروز(سه شنبه) خبر اخراج وی روی خروجی سایت باشگاه منچستریونایتد قرار گرفت، گفت: از شنیدن این خبر کمی متعجب شدم، چون منچستریونایتد از آن دسته تیم هایی نبوده است که اخراج مربیان در آن مرسوم باشد. در هر تیم دیگری انتظار چنین چیزی می رفت، چون با توجه به شرایط تیم کاملاً عادی است اما بعد از آن همه سال که سرالکس فرگوسن هدایت این تیم را برعهده داشت، دادن چنین فرصت کمی به مویس کمی تعجب آور بود.

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید افزود: برای مویس متاسفم اما این رسم روزگار برای یک مربی است. گاهی اوقات شرایط بر وفق مراد شما پیش نمی رود و اخراج می شوید. مطمئنم که مویس به دنبال هدایت تیمی دیگر خواهد رفت و شغل دیگری پیدا خواهد کرد.

کارلتو سپس به بازی چهارشنبه تیمش برابر بایرن مونیخ در دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا اشاره کرد. بازی که حضور کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی رئال در آن، در هاله ای از ابهام قرار دارد.

وی اظهار داشت: رونالدو به خوبی تمرین کرده است. فردا(چهارشنبه) اما درباره وضعیتش تصمیم نهایی را خواهیم گرفت. با این حال باید بگویم اگر کوچک ترین خطری رونالدو را تهدید کند ما ریسک نخواهیم کرد و او را به میدان نمی فرستیم، چون سه شنبه هفته آینده هم یک بازی مهم دیگر داریم(بازی برگشت برابر بایرن). پر کردن جای خالی کریستیانو کار آسانی نیست، چون او کارهای مهمی برای ما انجام می دهد اما ایسکو نشان داده که می تواند بازیکن مهمی باشد.

بایرن مونیخ فرداشب در شرایطی به خانه رئال مادرید می رود که سرمربی اسپانیایی اش، پپ گواردیولا در دوران مربیگری خود هرگز در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو تن به شکست نداده است.

آنچلوتی اما عقیده دارد بیشتر از همتای اسپانیایی اش این بازیکنان او هستند که می توانند در رقم خوردن نتیجه تاثیرگذار باشند.

وی تصریح کرد: من برای پپ احترام فراوانی قائلم. او کارهای مهمی انجام داده است و ما باید روی بازی فرداشب تمرکز کنیم اما باید بگویم که بازی ها را بازیکنان می برند نه مربیان. ما با یک بازیکن به خصوص مانند فرانک ریبری فکر نمی کنیم بلکه حواس مان به کل تیم حریف است.

تیم های بایرن مونیخ و رئال مادرید از ساعت ۲۳:۱۵ فرداشب در مادرید به مصاف هم می روند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار