|
|
کدخبر: ۱۶۳۳۴۰

با حضور در سازمان لیگ فوتبال ایران انجام شد

مسئولان بنیاد شهید و امور ایثار گران از رئیس سازمان لیگ تقدیر کردند.

به گزارشخبرگزاری فارسو به نقل از سایت سازمان لیگ، مسئولان بنیاد شهید و امور ایثار گران با حضور در سازمان لیگ فوتبال ایران با تقدیم لوح یادبودی از طرف رئیس بنیاد شهید و امور ایثار گران و معاون رئیس جمهور از زحمات مهدی تاج نایب رئیس فدراسیون فوتبال تقدیر کردند.

در این دیدار مهدی تاج رئیس، محمدرضا تهرانی مسئول کمیته فرهنگی، دکتر حمید علی صمیمی مدیرکل، دکتر اسلام کریمی مدیرکل تربیت بدنی، دکتر حسن شهرکی مدیر کل آموزش عالی، حجت السلام حسین علی حسین زاده معاونت فرهنگی و عباس امینی معاونت ذیحسابی بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ حضور داشتند.

رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران در این مراسم اعلام کرد: سازمان لیگ و کمیته فرهنگی این سازمان در طول فصل گذشته لیگ برتر هر هفته را به مناسبت های مختلف نامگذاری کرده بود و در همین رابطه بارها از خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران قدردانی شده بود.

مهدی تاج افزود: به پاس جانفشانی های رزمندگان اسلام در ۸ سال دفاع مقدس در دیدار تیم های فولاد خوزستان و گسترش فولاد تبریز که به قهرمانی تیم فولاد منجر شد، یکی از فرماندهان جانباز ۸ سال دفاع مقدس در مراسم جشن قهرمانی حضور پیدا کرد و جام و مدال های تیم قهرمان را اهدا نمود.

این مقام مسئول گفت: این روند در رقابت های فصل آینده نیز تداوم خواهد داشت تا بتوانیم در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نقش خود را بخوبی ایفا کنیم.

در ادامه این مراسم حمید علی صمیمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ بیان کرد: از شما و مجموعه سازمان لیگ فوتبال ایران به دلیل تلاش برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت قدردانی می کنم.

این مقام مسئول افزود: البته شما هم جانباز هستید و سال ها در جبهه های جنگ حضور داشته و با گروهی از این شهدا همرزم بوده اید.

وی گفت: ۸ سال جنگ تحمیلی از بعد دفاع و ارزش گنجی است که نظام را بیمه کرده تا ما آن را بدست صاحب اصلی اش برسانیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ اظهار کرد: ما باید با ترویج این فرهنگ به نسل جدید این تجارب را به آنان انتقال دهیم تا بتوانند در مقابل دشمنان ایستادگی کنند.

وی افزود: ما در ۸ سال دفاع مقدس ۲۲۰ هزار شهید ۵۰۰ هزار جانباز و ۴۰ هزار آزاده را در راه حفظ نظام تقدیم کرده ایم.

صمیمی بیان کرد: زمین های فوتبال بهترین مکانی است که می توان در آن فرهنگ ایثار و شهادت را ترویج و به نسل جوان انتقال داد زیرا در این مکان ها جوانان سلامت جسم و روح خود را بدست می آورند.

وی گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران به عنوان متولی این امر در کنار شما آماده هرگونه همکاری در این راستا هستیم.

در پایان این مراسم لوح یادبودی به همراه قرآن دیجیتال از سوی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ به مهدی تاج رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران تقدیم شد.

انتهای پیام / م

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار