|
|
کدخبر: ۱۶۳۴۰۹

هفته پایانی لیگ قهرمانان آسیا؛

هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا امروز برگزار می شود، سپاهان و تراکتورسازی ۲ نماینده کشورمان به مصاف حریفان عربستانی و قطری می روند.

به گزارشخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، تیم فوتبال تراکتورسازی که وداع تلخی با آسیا داشت امروز میزبان تیم لخویای قطر است، سپاهان هم در یک دیدار حساس و تعیین کننده به مصاف الهال در عربستان می رود.

**تراکتورسازی – لخویای قطر / جدال حذف شدگان در لیگ قهرمانان آسیا

تیم فوتبال تراکتورسازی از ساعت ۲۰:۰۰ در ورزشگاه یادگار امام تبریز پذیرای تیم فوتبال لخویای قطر شده است.

این بازی برای هر ۲ تیم تشریفاتی است. تونی اولیویرا هم در یکی از شبکه های اجتماعی با هواداران تراکتورسازی خداحافظی کرد و این بازی را آخرین حضورش در نیمکت تراکتورسازی اعلام کرد.

دیدار دو تیم از ساعت ۲۰ آغاز شد.

نیمه نخست این دیدار با تساوی صفر بر صفر دو تیم پایان یافت.

بارش از دقیقه ۵۰ به بعد تگرگ شدیدی شروع به باریدن کرد. در حالیکه در کنار زمین کاملا آب گرفتگی دیده می شد بازی ادامه داشت.

بارش شدید تگرگ و ضرباتی که به سر بازیکنان و داور برخورد می کرد باعثشد آنها زمین را به سرعت ترک کنند و بازی متوقف شد.

این دیدار تا دقیقه ۵۸ با تساوی بدون گل در جریان است که باید دید داوران چه تصمیمی برای ادامه بازی می گیرند.




** الهلال عربستان - سپاهان ایران / طوفان زرد در ریاض

تیم فوتبال سپاهان در یک بازی حساس امشب ساعت ۲۲:۲۰ در عربستان به مصاف الهلال می رود. تیم سپاهان با ۷ امتیاز در رده دوم گروه d قرار دارد. این تیم با برتری مقابل الاهلال عربستان و کسب سه امتیاز بدون هیچ مشکلی به مرحله بعد صعود خواهد کرد.

مساوی در عربستان هم می تواند سپاهان را به مرحله بعد برساند به شرطی که بازی الا هلی و السد قطر مساوی شود.

شاگردان کر انچار در صورت شکست مقابل الهلا ل عربستان از لیگ قهرمانان آسیا حذف می شوند به هر حال زردپوشان اصفهانی با پیروزی پر گل مقابل السد قطر در هفته گذشته با روحیه مضاعف به مصاف الاهلال عربستان می روند.

گفتنی است؛ رحمان احمدی به دلیل همراهی تیم ملی در اردوی آفریقای جنوبی در این بازی حضور ندارد.

حذف سپاهان از لیگ قهرمانان آسیا برای فوتبال باشگاهی ما در آسیا ضربه بزرگی محسوب می شود چراکه تراکتورسازی و استقلال هم از گردونه رقابت ها کنار رفتند.

باید دید قطب زرد آسیا در لیگ قهرمانان آسیا باقی می ماند یا وداعی تلخ با آسیا خواهد داشت.

گفتنی است، تیم فوتبال الاهلی امارات با ۷ امتیاز صدرنشین گروه D است. تیم فوتبال سپاهان با همین امتیاز در رده دوم قرار دارد. تیم های فوتبال الهلال عربستان و السد قطر هم به ترتیب با ۶ و ۵ امتیاز رده های سوم و چهارم را به خود اختصاص دادند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار