|
|
کدخبر: ۱۶۳۴۸۴

در میان اخبار پر بحثدر روز ۲ اردیبهشت مواردی چون ارقام بدهی پرسپولیسی ها، ناگفته هایی از فرماندهان سپاه، انتقاد وزیر صنعت، افزایش ۳۰ درصدی قیمت بلیط هواپیما، دستور مستقیم وزیر ارشاد، نشانه های مرد سعادتمند و رهگیری یک جنگنده F۱۶ به چشم میخورد.

به گزارش خبرنگار فارس، در میان ۱۵۰۰ خبری کهخبرگزاری فارسبه طور میانگین روزانه منتشر می کند برخی از خبرها برای مخاطبان از اهمیت بالاتری برخوردار است.

عموما مخاطبان اهمیت این خبرها را با ارسال نظر و پیام در زیر خبرها نشان داده و با توجه به درجه اهمیت آن خبر نظر و دیدگاه خود را منتشر می کنند.

اینگونه اخبار اصطلاحا به عنوان اخبار پر بحثشناخته می شوند زیرا گاها دیده شده مخاطبان خود به یکدیگر هم پاسخ داده و حتی بحثو جنجالی نیز در پاسخ های یکدیگر پیدا می شود.

در زیر پربحثترین اخبار روز ۲ اردیبهشتخبرگزاری فارسرا می خوانید.

ارقام بدهی مدیریتی من در پرسپولیس دروغ است / به خاطر خادم و فردوسی پور به ۹۰ نرفتم

مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولس گفت: اعداد و ارقامی که در برنامه ۹۰ به عنوان بدهی مدیریتی من در پرسپولیس اعلام شد، دروغ است.

ناگفته هایی تاریخی از فرماندهان مهم ترین نهاد امنیتی - دفاعی ایران

سپاه پاسداران بدون شک یکی از مهم ترین نهادهای نظام جمهوری اسلامی است که در طول ۳۵ سال گذشته، تمام توان خود را صرف حفاظت از انقلاب و دستاوردهای آن کرده است. بیان ناگفته هایی از فرماندهان این نهاد انقلابی، خالی از لطف نخواهد بود.

وایبر و تانگو، هووی آرامش و استحکام زندگی زوجین

کارشناس امور زنان و خانواده گفت: در دنیای کنونی تهدیدات آرامش خانواده ها دیگر تهدیدات گذشته نیست بلکه نرم افزارهای نوین مانند وایبر و تانگو به گسترش بی اعتمادی بین خانواده ها منجر شده است و آرامش خانواده ها را از بین می برد.

کمبود ۲۵ درصدی روی در شیرخواران / ایرانی ها ۴۰ درصد بیش از میانگین جهانی نان می خورند

رئیس سازمان نظام پزشکی کشور نسبت به مصرف بیش از حد نمک و شکر در بین ایرانیان، کمبود روی در ۲۵ درصد شیرخواران و تأثیر این کمبود در افزایش سرطان های گوارش هشدار داد.

انتقاد وزیر صنعت از تولید پایین سایپا و احتمال بازگشت قلعه بانی

وزیر صنعت امروز در حالی از شرکت سایپا بازدید کرد که بحثهایی در مورد احتمال انتصاب احمد قلعه بانی به عنوان مدیرعامل این شرکت مطرح است.

افزایش ۳۰ درصدی قیمت بلیت هواپیما در گام نخست آزادسازی

یکی از دست اندرکاران صنعت حمل و نقل هوایی با اشاره به برنامه دولت برای آزادسازی نرخ بلیت هواپیما طبق قانون برنامه پنجم، گفت: متنوع سازی قیمت بلیت گام اول آزادسازی است که دولت قصد دارد در این گام، نرخ بلیت هواپیما را تا سقف ۳۰ درصد افزایش دهد.

متقاضیان انصراف از یارانه برای دریافت کدرهگیری با سازمان هدفمندی تماس بگیرند

سرپرستان خانواری که از دریافت یارانه منصرف شده و کد رهگیری دریافت نکرده یا گم کرده اند، با شماره تلفن ۹۰۰۹۰۰۰۰۱۷ سازمان هدفمندسازی یارانه تماس گرفته و پس از دریافت کد رهگیری، مراحل لغو ثبت نام را تکمیل کنند.

در جلسه جشن شئونات رعایت شده و فقط تعدادی از دختران خردسال به شادمانی پرداختند

روابط عمومی نهاد ریاست جمهوری در اطلاعیه ای توضیحاتی را در خصوص جشن میلاد حضرت زهرا(س) که در کاخ سعد آباد و به میزبانی همسر رئیس جمهور برگزار شد، ارائه کرد.

چه کسی «بدعت» عبور از جمهوریت را بنا گذاشت؟ / بازخوانی شورش علیه جمهوریت در اردوگاه اصلاح طلبی

محمد خاتمی در حالی «بدعت بودن عبور از جمهوریت» را به چالش کشیده و به قول خود «با همه وجود از جمهوریت نظام دفاع کرده است» که به گواه تاریخ اصلاح طلبان بدعت عبور از جمهوریت را در انتخابات ۸۸ بنا گذاشتند.

تبلیغات تلویزیون نظام مند می شود / کسری بودجه رسانه ملی مثل سن خانم هاست / رئیس صداوسیما با لابی انتخاب نمی شود

معاون سیما با بیان اینکه پخش تبلیغات و آگهی های تلویزیونی نظام مند می شود، گفت: کسری بودجه صداوسیما مانند سن خانم ها گفتنی نیست.

دستور مستقیم وزیر ارشاد برای حضور ۲ ناشر ممنوع الفعالیت در نمایشگاه کتاب

دو ناشر ممنوع الفعالیت در نامه ای به علی جنتی وزیر ارشاد درخواست حضور در نمایشگاه کتاب تهران را داشتند که وزیر ارشاد دستور حضور این دو ناشر را در نمایشگاه بیست و هفتم کتاب تهران صادر کرد.

نشانه های مرد سعادتمند / بدترین صفات مرد، بهترین صفات زن

هنگام فتح مکه پیامبر(ص) فرمود: من مردم مکه را بخشیدم، ولی از ۱۲ نفر نمی توانم بگذرم! یکی از آن ها عبدالله برادر ام سلمه بود، ام سلمه آمد و گفت: می دانم شما فرمان به نبخشیدن او دادید، اما به خاطر من از او بگذرید. فرمود: باشد.

فتح الله زاده: اگر خودم اعضای هیأت مدیره استقلال را انتخاب کنم می مانم! / از کی روش شکایتی ندارم

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: اگر بگذارند خودم اعضای هیأت مدیره را انتخاب کنم، در استقلال می مانم!

مراسم اشرافی همسران وزرا توهین به مردم است

۸ تشکل دانشجویی کشور در نامه ای به روحانی اعلام کردند: ریخت و پاش های تداعی کننده مراسم اشرافی، در روزهایی که بلندگوهای دولتی مردم را به انصراف از یارانه تشویق می کند، توهین به مردم است.

سانتریفیوژهای جدید بر اساس توافقنامه قابل نصب نیست / از مجلس انتظار نظارت و هوشیاری بیشتری است

عضو هیأت علمی دانشگاه تهران گفت: دانشمندان ایران سانتریفیوژهایی ساخته اند که ۶ برابر توانایی غنی سازی دارند ولی اگر بخواهیم جایگزین کنیم بر اساس توافقنامه باید همان نوع قبلی را جایگزین کنیم و ظرفیت غنی سازی نیز نباید افزایش داده شود.

رهگیری جنگنده «اف ۱۶» ترکیه توسط پدافند هوایی سوریه

ارتش ترکیه امروز اعلام کرد پدافند هوایی سوریه یک فروند جنگنده «اف ۱۶» متعلق به ترکیه را به مدت ۳۰ ثانیه رهگیری کرده است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار