|
|
کدخبر: ۱۶۳۵۳۴

شاگردان مورینیو به خوبی دفاع کردند

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم دوم شهر مادرید معتقد است با توجه به نتیجه تساوی مقابل چلسی، نماینده انگلیس در بازی برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا برتری محسوسی دارد.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، دیه گو سیمئونه، پس از تساوی بدون گل شاگردانش مقابل چلسی در دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا گفت: بازی دشواری بود که هیچ تیمی نسبت به تیم دیگر برتری نداشت. متأسفانه نتوانستیم در این بازی گلی به ثمر برسانیم.

وی افزود: در میانه میدان می خواستم با استفاده از دیه گو و با همکاری دیه گو کاستا گزینه های بیشتری داشته باشم. خوزه سوسا و آردا توران عالی کار کردند ولی در نهایت بازی با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه یافت. در کل بازی نزدیکی بود که هر دو تیم برای رسیدن به فینال این رقابت ها تلاش می کردند ولی با این نتیجه چلسی برتری محسوسی نسبت به ما در بازی برگشت خواهد داشت.

سرمربی آرژانتینی روخی بلانکو خاطرنشان کرد: هر دوتیم به روشی بازی کردند که فکر می کردند بهترین روش است. چلسی به خوبی دفاع کرد. ما سعی کردیم بازی را باز کنیم و راه نفوذی به دروازه چلسی پیدا کنیم ولی در نهایت نتوانستیم به هدف مان برسم.

سیمئونه گفت: با این نتیجه رقابت برای صعود به فینال در بازی برگشت همچنان ادامه دارد. حالا باید ببینیم که هفته آینده در استمفوردبریج چه اتفاقی خواهد افتاد. به هر حال ما برای هدفی بزرگ بازی خواهیم کرد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار