|
|
کدخبر: ۱۶۳۶۸۴

تیم های دیگر بازیکن می گیرند، تکلیف پرسپولیس مشخص نیست

خبرگزاری تسنیم: عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: رویانیان خودش باید پاسخگوی بدهی ۵۰ میلیاردی باشد و بگوید چه کار کرده است.

محمد جمشیدی در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، در مورد بدهی ۵۰ میلیاردی محمد رویانیان در پرسپولیس اظهار داشت: ۷ ماه پیش به عضویت هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس درآمدیم و زمانی عضو هیئت مدیره شدیم که فصل آغاز شده بود و بازیکنان و اعضای کادر فنی جذب شده بودند.

وی ادامه داد: به محض ورود به باشگاه پرسپولیس هیئت مدیره جلسه ای را برگزار کرد و همانجا تصویب شد که هر گونه فعالیت اقتصادی باشگاه باید به هیئت مدیره اعلام و تصویب شود. در کل هیئت مدیره هیچ نقشی در این بدهی نداشته کمااینکه هیئت مدیره قبل از ما هم نقشی در این قضیه نداشته است. ققط این را بگویم که مدیر بعدی پرسپولیس وقتی با بدهی ۷۰ میلیاردی روبه رو شود حتماً فرار می کند.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: رویانیان خودش باید پاسخگوی این بدهی باشد و خودش باید بگوید چه کار کرده است. آقای خادم با توجه به گزارش های حسابرسان وزارت ورزش و جوانان صحبت می کند و حرف هایش مستند است. من خیلی تلاش کردم تا پیش از برنامه ۹۰ با رویانیان تماس بگیرم اما پاسخ تلفن من را نداد.

جمشیدی در خصوص آخرین اخبار از تغییرات در هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: باید تکلیف پرسپولیس هرچه زودتر مشخص شود تا بشود برای فصل بعد تیم قدرتمندی را تشکیل داد. تیم های دیگر کم کم به قکر جذب بازیکن هستند اما تکلیف پرسپولیس هنوز مشخص نیست.

وی یادآور شد: چند بار به آقای خادم گفتم که حاضر هستم جایم را در هیئت مدیره به شخص دیگری بدهم. چون حواشی پرسپولیس زیاد است انسانی مانند من که به جنجال علاقه ای ندارد نمی تواند در این فضا کار کند. کار کردن در تیم هایی مانند پرسپولیس و استقلال دردسر زیادی دارد. در کنار این موارد افراد مشتاقی هم هستند که حاضر هستند بدون هیچ چشمداشتی به پرسپولیس کمک کنند.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که اگر پیکان لیگ برتری شود به این تیم باز می گردد، عنوان کرد: فعلاً که پیکان لیگ برتری نشده اما اگر این اتفاق رخ دهد آن وقت بین پیکان و پرسپولیس یکی را انتخاب می کنم و جایی می روم که کم حاشیه تر باشد.

جمشیدی درباره فاش شدن رقم قرارداد بازیکنان پرسپولیس و استقلال در چند روز گذشته، تصریح کرد: فکر می کنم اینکه مردم در جریان قرارداد بازیکنان قرار بگیرند محاسن و معایب خاص خودش را دارد. اینکه مبلغ قراردادها مشخص شود نشان از این دارد که فوتبال ما حرفه ای شده و حتی خانواده ها ترغیب می شوند فرزندانشان را فوتبالیست کنند اما از طرفی در این وضعیت اقتصادی که ممکن است خانواده ای محتاج ۶۰۰ هزار تومان باشد قرارداد چند میلیاردی یک بازیکن باعثتضاد در جامعه می شود.

وی اضافه کرد: فاش شدن قرارداد بازیکنان باعثمی شود که بازیکنان و باشگاه ها بیشتر مراقب باشند. در این شرایط وقتی بازیکن پول زیادی می گیرد می داند که هوادار از او چه توقعی دارد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار