|
|
کدخبر: ۱۶۳۶۹۲

جیب ما را نزنند، پول نمی خواهیم!

خبرگزاری تسنیم: مربی تیم فوتبال پرسپولیس پاسخ انتقادات مایلی کهن را داد و گفت که او از نایب قهرمانی این تیم ناراحت شده است.

محمد دایی در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، در مورد آخرین وضعیت باشگاه پرسپولیس گفت: هیچ خبری از پرسپولیس نداریم چون هیچ چیز سرجایش نیست. باید در این برهه از زمان وضعیت باشگاه معلوم باشد ولی متاسفانه اینطور نیست.

وی ضمن بیان این مسئله که وضعیت پرسپولیس نگران کننده است، عنوان کرد: تیمی که سهمیه آسیا گرفته و می خواهد در لیگ مدعی باشد باید تکلیفش معلوم شود. من از مسئولان خواهش می کنم طوری برنامه ریزی کنند که بتوانند جواب ۴۰ میلیون هوادار پرسپولیس را بدهند.

مربی پرسپولیس در خصوص اینکه برای فصل بعد هم در این تیم می ماند، اظهار داشت: اگر علی(دایی) باشد من هم هستم، من با علی آمدم و با او هم می روم، در این مورد تصمیم گیرنده علی دایی است.

دایی در پاسخ به این سوال که آیا طلبش را از باشگاه پرسپولیس گرفته است، تصریح کرد: چه پولی گرفتیم؟! جیب ما را نزنند، پول نمی خواهیم. من ۴۰ درصد از قراردادم را دریافت کرده ام و خبری از بقیه پول نشد.

وی در واکنش به صحبت ها و انتقادات محمد مایلی کهن از علی دایی و پرسپولیس و اینکه گفته بود سرخپوشان در این فصل فقط مسی و رونالدو را نداشتند، گفت: مایلی کهن برای خودش حرف می زند و کاری هم جز این بلد نیست. مطمئنم مایلی کهن پرسپولیس را با مسی و رونالدو هم به دسته اول می فرستاد چون عادت دارد این کار را انجام دهد. مایلی کهن از اینکه پرسپولیس نایب قهرمان شده ناراحت است و از خوشحالی هواداران خوشش نمی آید.

مربی پرسپولیس درباره اردوی آفریقای جنوبی تیم ملی فوتبال گفت: در مورد کیفیت فنی تیم ملی کی روش باید نظر بدهد اما در خصوص درگیری که بین باشگاه ها و تیم ملی به وجود آمد باید بگویم که به نظر من حق با باشگاه ها است چون آنها دیدارهای حساسی در لیگ قهرمانان آسیا داشتند و باید بازیکنانشان در تمرینات حضور پیدا می کردند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار