|
|
کدخبر: ۱۶۳۷۷۰

خبرگزاری تسنیم: پدر مهاجم برزیلی بارسلونا اعتراف کرد برای پسر او آماده شدن برای بازگشت هرچه سریع تر به ترکیب کاتالان ها دغدغه مهم تری از رسیدن به مهم ترین تورنمنت فوتبالی جهان در سال جاری است.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، نیمار هفته گذشته در بازی فینال جام حذفی اسپانیا برابر رئال مادرید مصدوم و برای ۴ هفته خانه نشین شد. این اتفاق بسیاری از طرفداران تیم ملی برزیل را از بابت عدم آمادگی ستاره ۲۲ ساله بارسا در جام جهانی ۲۰۱۴ که کمتر از ۵۰ روز دیگر برگزار می شود، نگران کرده است، هرچند پدر وی تاکید کرد دغدغه حال حاضر ستاره پیشین تیم سانتوس برزیل بازگشت به تمرینات بارسلونا و آماده شدن برای آخرین و حساس ترین بازی این تیم برابر اتلتیکومادرید در هفته آخر لالیگا است نه رسیدن به جام جهانی.

وی در گفت وگو با سایت دپورتس کواترو اظهار داشت: نیمار بسیار ناراحت است، چون او برای مدتی طولانی خانه نشین خواهد بود اما برای ما بارسلونا در اولویت قرار دارد و پس از آن به جام جهانی فکر می کنیم. وضعیت نیمار خوب است و او رفته رفته بهتر می شود.

نیمار که در تابستان فصل گذشته با قراردادی نزدیک به ۹۰ میلیون یورو از سانتوس به بارسلونا پیوست، در ۴۰ بازی که در تمامی رقابت های این فصل برای بارسا به میدان رفته ۱۵ گل به ثمر رسانده است.

بارسونا در هفته پایان لالیگا در شرایطی به مصاف اتلتیکو مادرید می رود که سه امتیاز این بازی می تواند سرنوشت قهرمانی اش در این فصل را تغییر دهد. در حال حاضر و در فاصله ۴ هفته به پایان رقابت ها، بارسا با ۴ امتیاز فاصله نسبت به روخی بلانکو در جایگاه دوم قرار دارد. ضمن اینکه رئال مادرید با یک بازی و دو امتیاز کمتر از بارسلونا در رده سوم جای گرفته است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار