|
|
کدخبر: ۱۶۳۷۷۲

نوید کیا پس از عمل همسترینگ به تمرینات تیم اضافه می شود

قائم مقام باشگاه سپاهان گفت: هیچ صحبتی در مورد برکناری کرانچار نشده است و منتظر بازگشت اعضای تیم از عربستان هستیم.

مسعود تابش در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، درباره شکست یک بر صفر سپاهان مقابل الهلال عربستان و حذف از لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: متأسفانه گل الهلال آفساید بود و با اشتباه داور بازی را واگذار کردیم. در دیدار مقابل الاهلی امارات داور کره ای پدرمان را درآورد و گل صحیح را آفساید اعلام کرد و در دیدار دیروز نیز داور ژاپنی مرتکب اشتباه شد.

وی در مورد ناکامی سپاهان در مسابقات امسال عنوان کرد: وقتی یک داور با تصمیم اشتباه خود سرنوشت یک تیم را به هم می زند شرایط به همین شکل رقم می خورد. اگر داور اشتباه نمی کرد الان همه چیز به کام بود و سپاهان ناکام نبود. به هر حال فوتبال هزار و یک اتفاق دارد و گاهی این مشکلات به وجود می آید. امیدواریم با تصمیماتی که گرفته می شود سپاهان در سال آینده با قدرت بیشتری پا به رقابت ها بگذارد.

قائم مقام باشگاه سپاهان در مورد اینکه وضعیت بازیکنان ملی پوش سپاهان به کجا انجامید، یادآور شد: فعلا در این مورد خبر خاصی نشنیدیم. بازیکنان روز جمعه به ایران باز می گردند و فکر می کنم از اردوی اتریش کنار سایر ملی پوشان حاضر خواهند شد. بعید می دانم بازیکنان به اردوی آفریقای جنوبی بروند.

تابش در مورد کشمکش هایی که طی یک ماه اخیر مبنی بر حضور بازیکنان ملی پوش در اردوی تیم ملی به وجود آمده بود، اظهار داشت: طبیعی است وقتی اعلام می شود ۶ بازیکن اصلی سپاهان از اردوی تیم ملی خط خوردند این مسئله آنها را از لحاظ روحی و روانی دچار مشکل می کند. اگر یک بازیکن جوان بشنود از اردوی تیم ملی خط خورده آیا می تواند روحیه خود را حفظ کند. این خط خوردن از دست دادن یک بازی ملی نیست بلکه از دست دادن جام جهانی است. بدون شک این اتفاق روی کیفیت بازیکنان تأثیر گذاشت و انگیزه آنها را دچار مشکل کرد.

وی با اشاره به اینکه پیروزی مقابل الهلال می توانست تمام ایرانی ها را خوشحال کند، خاطر نشان کرد: اگر در این دیدار برنده می شدیم یک پیروزی ملی به دست می آمد و آن وقت بازیکنان سپاهان با روحیه مضاعف آماده حضور در اردوی تیم ملی می شدند اما متأسفانه این اتفاق نیفتاد و در این مدت کشمکش های زیادی به وجود آمد.

تابش در پاسخ به این سؤال که گفته می شود زلاتکو کرانچار از سپاهان جدا خواهد شد، عنوان کرد: هیچ صحبتی در این مورد انجام نشده و منتظر بازگشت تیم هستیم. باید تمامی مسائل را بررسی کنیم و آن وقت باشگاه در این رابطه تصمیم بگیرد. فعلا چنین بحثی مطرح نبوده و این مسئله درست نیست.

وی در مورد اینکه گفته می شود احتمال دارد محرم نوید کیا از فوتبال خداحافظی کند و سال آینده هدایت سپاهان را برعهده بگیرد، عنوان کرد: نوید کیا از ناحیه همسترینگ پا دچار مشکل شده، بعد از عملی که چند ماه پیش روی زانوی این بازیکن انجام شد قرار بود او بار دیگر به آلمان بازگردد و عمل کوچکی روی همسترینگ خود انجام دهد اما با تصمیم خود این بازیکن او ترجیح داد کنار سپاهان حضور پیدا کند و در دیدارهای پایانی به میدان برود. با توجه به غنای تاکتیکی و تفکر بسیار قوی نوید کیا به حضور این بازیکن تا ۳ - ۴ سال آینده فکر می کنیم. خوشبختانه مشکل زانوی او برطرف شده و تنها از ناحیه همسترینگ مشکل دارد که پس از عملی که انجام خواهد داد موقع آماده سازی تیم آماده حضور در تمرینات می شود.

انتهای پیام / خ

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار