|
|
کدخبر: ۱۶۳۹۷۷

تمرینات دستیاران کی روش را جایی ندیدم

خبرگزاری تسنیم: مدافع تیم ملی فوتبال ایران تمرینات ملی پوشان در اردوی آفریقای جنوبی را سخت و پرفشار توصیف کرد.

حسین ماهینی در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، در مورد اردوی تیم ملی فوتبال در آفریقای جنوبی گفت: تمرینات به شدت سخت و وحشتناکی را برگزار می کنیم. برای ما استراحت معنایی ندارد و صبح و بعد از ظهر تمرینات پرفشاری را پشت سر می گذاریم. در این اردو بیشتر روی بدن هایمان کار می کنیم تا برای جام جهانی کاملاً آماده شویم.

وی ادامه داد: خوشبختانه همه چیز در اردو بسیار خوب است. کمپ، غذا و امکانات مناسبی داریم و فکر می کنم این بهترین کمپی است که در آن حضور داشتیم.

ماهینی درباره اضافه شدن ملی پوشان تیم های استقلال، تراکتورسازی و فولاد به اردوی تیم ملی اظهار داشت: از روز اول و با ۱۰ بازیکن هم تمرینات خوبی را انجام می دادیم و با اضافه شدن بازیکنان دیگر و بیشتر شدن بازیکنان تمرینات جدی تر برگزار می شود.

مدافع پرسپولیس در خصوص اینکه آیا در اردوی تیم ملی جاسوس نیجریه ای حضور دارد، عنوان کرد: اینجا تقریبا همه سیاه هستند و نمی شود تشخیص داد نیجریه ای هستند یا آفریقایی اما فکر نکنم چنین چیزی وجود داشته باشد.

وی در مورد حضور دستیار جدید در تیم ملی گفت: ۲ دستیار جدید کی روش که تمرینات فیزیوتراپی را انجام می دهند بسیار خوب هستند، کاش می شد در ایران کلاسی را برگزار می کردند. واقعاً تمریناتی که انجام می دهند را جایی ندیدم.

ماهینی درباره عدم حضور محسن مسلمان در اردوی آفریقای جنوبی تاکید کرد: متاسفانه محسن مشکل زانو دارد و نتوانست به اردوی تیم ملی برسد، امیدوارم هرچه سریع تر بتواند به شرایط بازی برسد و برای تیم ملی بازیکن مثمر ثمری باشد.

مدافع تیم ملی در مورد شرایط این روزهای پرسپولیس اظهار داشت: خیلی ها در ایران عاشق پرسپولیس هستند و زندگی آنها به پرسپولیس بستگی دارد، اگر مسئولان سالی ۵۰۰ میلیارد هم برای پرسپولیس خرج کنند باز هم کم است. خرج کردن برای پرسپولیس ارزش دارد چون با موفقیت این تیم ۴۰ میلیون نفر خوشحال می شوند. مسئولان فکر می کنند فقط در ایران برای فوتبال زیاد خرج می کنند در حالی که فوتبال در تمام دنیا این وضعیت را دارد، اما فقط در ایران فوتبالیست ها را می کوبند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا فصل بعد هم در پرسپولیس بازی می کند، عنوان کرد: فعلا هیچ چیز مشخص نیست، باید از اردوی آفریقا به تهران برگردیم تا ببینم چه می شود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار