|
|
کدخبر: ۱۶۴۰۵۷

در جریان بازدید رییس کمیته ملی المپیک از اردوی تیم ملی کاراته مطرح شد:

دبیر فدراسیون کاراته گفت: اگر ورزشکاران به استخدام وزارتخانه درآیند، آینده آنها تامین خواهد شد.

به گزارشگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛محسن آشوری خطاب به کیومرثهاشمی که در اردوی تیم ملی کاراته حضور پیدا کرده بود، اظهار داشت: ورزش جایگاه خاصی دارد حتی در سیاست هم جایگاه خاصی را برای ورزش باز کرده اند و بسیاری از مشکلات و اختلاف نظرها را در این عرصه حل می کنند.

وی با اشاره به حساسیتی که به خاطر بازی های آسیایی در ورزش ایران ایجاد شده است، تصریح کرد: این حساسیت مثبت است و فرصتی است که اگر از آن خوب استفاده شود، تبدیل به تهدید نمی شود، اما باید به یکسری مسائل توجه کرد تا بهترین نتایج را از این بازی ها ببریم.

دبیر فدراسیون کاراته با اشاره به دوران حضور کیومرثهاشمی در وزارت آموزش و پرورش و شرایط و موقعیت های خوبی که وی طی این مدت برای ورزشکاران این حوزه ایجاد کرد، یادآور شد: ورزشکاران بهترین دوران عمر خود را در اردو سپری می کنند. در واقع آنها زمانی که باید خود را برای آینده تامین کنند، در حال افتخارآفرینی برای ایران و ورزش ما هستند.

آشوری تصریح کرد: ورزشکاران بهترین سفیران ایران به حساب می آیند اینکه آنها در رویدادهای مختلف بالاتر از آسیا قرار می گیرند و مدال آور می شوند، کار سختی است، اما مهم اینجاست که وقتی دوران قهرمانی آنها تمام می شود، بیکار هستند، در حالی که سنشان هم بالا رفته و می خواهند خانواده تشکیل دهند، اما کاری هم جز کاراته بلد نیستند.

دبیر فدراسیون کاراته با بیان اینکه استفاده از ورزشکاران بعد از اتمام دوره فعالیت آنها به عنوان مربی یکی از راهکارها است، اما ما هم در هر رده ظرفیت بیش از ۶ - ۵ مربی را نداریم به یک موضوع اشاره کرد و توضیح داد: یک پیشنهاد دارم که رئیس جمهوری می تواند به آن توجه ویژه داشته باشد اگر ورزشکاران به استخدام وزارتخانه درآیند دیگر دغدغه چنین مسائلی برای آنها وجود نخواهد داشت، این درخواست من است چون کاری که این ورزشکاران می کنند، همانند کاری است که شما در جبهه ها انجام داده اید. توجه به این پیشنهاد و رسیدگی به آن می تواند آینده ورزشکاران را تامین کند.
انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار