|
|
کدخبر: ۱۶۴۰۶۰

روابط عمومی سازمان لیگ:

سازمان لیگ فوتبال ایران اعلام کرد: در قرارداد تبلیغات محیطی فوتبال، ضمانت نامه بانکی از سوی بانک ملت صادر شده است.

به گزراشخبرگزاری فارسو به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، قرارداد تبلیغات محیطی فوتبال کشور با برگزاری یکی از سالم ترین مزایده ها و با حضور علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال، مهدی تاج نایب رئیس فدراسیون و رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران، حجت السلام علیرضا علیپور رئیس کمیته نظارت و بازرسی سازمان لیگ، اعضای هیأت رئیسه سازمان لیگ، نماینده بازرسی کل کشور، رئیس حراست فدراسیون فوتبال برگزار شد و درنهایت شرکت ایران نوین در این مزایده برنده شد.

یکی از سایت های خبری که به تازگی فعالیت خود را در عرصه اطلاع رسانی آغاز کرده است روز گذشته با انتشار مطلبی با تیتر گزارشی از ابهامات قرارداد اسپانسر فوتبال، مطالب خلاف واقع و بدون مستنداتی را ارائه کرده است.

روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران برای تنویر افکار عمومی در این باره توضیحاتی را ارائه کرده است که در ادامه آن را می خوانید:

متاسفانه نگارنده این مطلب بدون آگاهی کامل از نحو برگزاری مزایده ها در کشور به نکاتی اشاره کرده که به هیچ عنوان صحت ندارد. طبق قانون، در جلسات مزایده و برابر شرایط اعلام شده در آگهی مزایده نماینده ای از شرکت های پیشنهاد دهند حق حضور ندارند و معلوم نیست نویسنده این مطلب برچه اساسی اعلام کرده که یکی از شرکت کنندگان در مزایده قصد داشته مزایده را برهم بزند و یا مبلغ بالاتری را پیشنهاد بدهد.

همچنین پاکت های نمونه ب که مبالغ پیشنهادی در آن وجود دارد در روز تحویل به دبیر خانه، با حضور نماینده شرکت پیشنهاد دهند مهر موم شده است و تنها در حضور هیأت رئیسه و نماینده مراجع قانونی و نظارتی مفتوح می شود و در این رابطه سازمان لیگ از مبالغ پیشنهادی که از سوی شرکت ها ارائه می شود اطلاعی ندارد.

در بخش دیگری از این مطلب نسبت به قول همکاری رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران به مجری سابق تبلیغات محیطی به دلیل اعتراض او نسبت به نحوه برگزاری مزایده اشاره شده که این مطلب کذب است و به غیر از مصوبات جلسه هیچ قول همکاری در این زمینه داده نشده است.

همچنین ارائه ضمانت نامه بانکی یکی از ملزمات قرارداد تبلیغات محیطی است که بدون ارائه آن بستن قرارداد قانونی نیست. دراین قرارداد ضمانت نامه بانکی از سوی بانک ملت صادر شده و در اختیار سازمان لیگ قرار گرفته است. متاسفانه نویسنده این مطلب بازهم با انتشار مطالب غیر واقعی در این بخش از مطلب سعی در نشر اکاذیب داشته زیرا اعضای هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال در جلسه حضور نداشته اند که بخواهند در رابطه با ارائه نشدن ضمانت نامه بانکی درگیری لفظی را با اعضای هیأت رئیسه سازمان لیگ فوتبال ایران داشته باشند.

سازمان لیگ فوتبال ایران از رسانه های انتظار دارد برای رشد و توسعه فوتبال از هیچ تلاشی فرو گذار نکنند و به نشر اخبار درست و بدون غرض ورزی بپردازند اشاره به این نکته ضروری است که این سازمان برخود لازم می داند که در صورت ادامه تشویش اذهان عمومی از مراجع قانونی موضوع را پیگیری کند.

انتهای پیام / م

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار