|
|
کدخبر: ۱۶۴۰۶۱

مالک پیشین اینترمیلان بر این باور است در صورتی که در این تیم می ماند زانتی می توانست به رییس باشگاه بدل شود.

به گزارشخبرگزاری فارس، چندی پیش ماسیمو موراتی ۷۰ درصد از سهام اینترمیلان را به اریک توهیر، تاجر متمول اندونزیایی فروخت تا به شکل رسمی از تصمیم گیری های این تیم کنار برود.

موراتی اکنون در اینترمیلان شغلی افتخاری در اختیار دارد بر این باور است که اگر مالک این باشگاه باقی می ماند، خاویر زانتی می توانست به رییس نرآتزوری بدل شود.

وی در این زمینه گفت: با من، بدون هیچ شکی زانتی می توانست در اینترمیلان رییس شود. می خواستم شخصی کنترل همه چیز را به دست بگیرد که همه چیز را در مورد این باشگاه می داند. می خواستم شخصی رییس سیاه و آبی ها شود که مورد احترام بوده و چهره مقبولی از سوی همه داشته باشد. او بود که می توانست به جای من در مصاحبه های مطبوعاتی حاضر شود.

موراتی افزود: اکنون شرایط کمی فرق کرده است. شخصی در اینترمیلان حضور دارد که زانتی را زیاد نمی شناسد اما می دانم توهیر به زودی همه چیز را در مورد زانتی متوجه خواهد شد. او فرد باهوشی است. بدون شک زانتی از این پس هم در باشگاه باقی می ماند و می تواند شغلی هم داشته باشد. شاید بتواند شغلی اجرایی را در دست بگیرد و شاید هم بتواند نماینده باشگاه در سایر زمینه ها باشد.

انتهای پیام / خ

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار