|
|
کدخبر: ۱۶۴۱۷۶

رئیس سازمان والیبال معلولان آسیا - اقیانوسیه:

رئیس مالزیایی سازمان والیبال معلولان آسیا - اقیانوسیه گفت: ایران رهبر و الگوی والیبال معلولان آسیا و جهان است.

به گزارشخبرگزاری فارس، لم سونگ شن، رئیس مالزیایی سازمان والیبال معلولان آسیا - اقیانوسیه در حاشیه رقابت های والیبال نشسته قهرمانی آسیا که در مشهد در حال برگزاری است، گفت: از طرف هیات رئیسه از مردم ایران و به ویژه شهر مشهد به خاطر میزبانی خوب تشکر و قدردانی می کنم.

وی ادامه داد: ایران رهبر و الگوی والیبال معلولان آسیا و جهان است. این موضوع ارتباط مستقیم با تعداد بازیکنان و تیم های باشگاهی فعال این کشور دارد. همیشه سعی کردیم از تجارب فنی ایران استفاده کنیم. در سازمان والیبال معلولان آسیا و اقیانوسیه دو بحثتوسعه و برگزاری رده بالای مسابقات را در نظر داریم.

رئیس سازمان والیبال معلولان آسیا - اقیانوسیه تصریح کرد: در برگزاری مسابقات ایران همیشه حرف اول را می زند و در بحثتوسعه نیز جمهوری اسلامی ایران می تواند کمک زیادی به این سازمان کند. در سالهای آینده دوره های داوری، کلاسبندی و مربیگری برگزار خواهیم کرد تا کمک به رشد فنی والیبال معلولان آسیا و اقیانوسیه کند.

وی خاطرنشان کرد: مردم مشهد از مسابقات والیبال نشسته قهرمانی آسیا استقبال خوبی کردند. امیدوارم مردم دیگر کشورها علاقمندی ایران را مشاهده و به این سمت حرکت کنند که نقش رسانه ها در این موضوع با اهمیت است. متاسفانه این شرایط را در رقابت های قاره ای و جهانی شاهد نیستیم. والیبال نشسته ایران در هر کشوری از جهان بازی دارد تعداد ایرانیان حاضر بسیار زیاد است.

انتهای پیام / ن

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار