|
|
کدخبر: ۱۶۴۴۲۲

رییس کل تربیت بدنی نیروهای مسلح گفت: عبدولی کشتی گیر کشورمان کارت معافیت سربازی اش را گرفت و روز گذشته هم وزارت ورزش مدارک بهداد سلیمی را برای معافیت فرستاد.

باران چشمه در گفتگو باخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگارانافزود: وزارت ورزش مدارک عبدولی وبهداد سلیمی را به نیروهای مسلح فرستاد که کارت معافیت عبدولی صادر شد و ۱۰ روز دیگر هم کارت معافیت بهداد سلیمی صادر می شود.

باران چشمه در ادامه اظهار داشت: درگذشته قانون خدمت سربازی برای ورزشکاران و قهرمانان به صورت سرباز قهرمان بود و قهرمانان به مدت دوسال در اختیار فدراسیون های ورزشی قرار می گرفتند.

وی در ادامه اظهار داشت: در حال حاضر قانون جدید سربازی ورزشکاران وقهرمانان به این صورت است که قهرمانان معاف از خدمت می شوند وکارت معافیت از خدمت سربازی هم بعد از ۱۰ روز می گیرند.

وی درباره وضعیت سربازی بازکنان فوتبال بیان کرد: براساس برنامه قرار است جلسه ای با مسئولان فوتبال برگزار کنیم تا در این باره تصمیم گیری کنیم.

وی درباره مشکل سربازی برخی از ورزشکاران برای خروج از کشور بیان کرد: اگر ورزشکار کارهای خدمت سربازیش را به درستی انجام داده باشد مشکلی برای خروج از کشور نخواهد داشت.

انتهای پیام /


ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار