|
|
کدخبر: ۱۶۴۵۴۳

سرپرست اردوی تیم ملی موی تای:

جلال معتمدی اظهار داشت: تیم ملی مغولستان مانند سال های گذشته به هدف کسب مال های رنگارنگ در مسابقات مالزی شرکت می کند.

جلال معتمدی سرپرست تیم ملی موی تای در گفتگو باخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگارانگفت: تیم ملی موی تای آماده حضور پرقدرت در مسابقات جهان مالزی می شود و هدفمان در مسابقات مالزی تکرار موفقیت های گذشته و کسب مدال های رنگارنگ است.

وی ادامه داد: اردوی تیم ملی با دعوت از ۴۵ ورزشکار از ۱۵ استان فعالیت خود را آغاز کرده، در ادامه اردوهای تیم ملی با ۸ نفر از بهترین های موی تای برپا شده است.

سرپرست اردوی تیم ملی موی تای تصریح کرد: ورزشکاران حاضر در اردو بسیار باتجربه و از لحاظ فنی در شرایط بسیار مناسبی قرار دارند، با تمرینات خوبی که مربیان برنامه ریزی کرده اند، ورزشکاران در وضعیت آمادگی خوبی قرار دارند.

وی افزود: سطح مسابقات جهانی مالزی بسیار بالاست، تیم های قدرتمندی در این رقابت ها شرکت می کنند. تیم های تایلند، قزاقستان، روسیه، ازبکستان و… جزء تیم های برتر و حرفه ای محسوب می شوند که در این رقابتها به مصاف حریفان پرقدرت می رویم.

سرپرست افزود: تیم ملی موی تای از حریفان جهان خود آشنایی کامل دارند. در گذشته و در مسابقات مختلف با حریفان روبرو شده ایم از این رو آشنا با نقاط ضعف و قوت حریفان خود هستیم.

وی ادامه داد: تیم ملی موی تای در اکثر مسابقات بین المللی با مدال های رنگارنگ به کشور بازگشته اند. در مسابقات جهانی مالزی نیز با تیمی قدرتمند راهی مسابقات جهانی مالزی می شویم. تیم ملی موی تای همچون سالهای ۲۰۰۷ _ ۲۰۰۲ و ۲۰۱۰ که قهرمان شده ایم، توانایی کسب مدال و درخشش داریم.

معتمدی تصریح کرد: کشورمان دارای پتانسیل بالایی برخوردار است. جوانان بسیاری به موی تای علاقمند هستند و تمایل به فعالیت در این رشته دارند، تیم ملی موی تای نیازمند به حمایت وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک دارد.

گفتنی است؛ مسابقات جهانی مالزی ۱۰ لغایت ۲۰ اردیبهشت ماه سال جاری در جزیره لنکاوی مالزی برگزار می شود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار