|
|
کدخبر: ۱۶۴۵۷۰

پربازدید ترین خبرهای فارس در روز پنجشنبه شامل قیمت جدید بنزین تعیین شد، بنزین سهمیه ای لیتری ۷۰۰ تومان، آزاد ۱۰۰۰ تومان،

به گزارشخبرگزاری فارس۱۰ عنوان از پر بازدیدترین خبرهای فارس در روز پنجشنبه ۳ اردیبهشت ۹۳ به شرح زیر است.

قیمت جدید بنزین تعیین شد / بنزین سهمیه ای لیتری ۷۰۰ تومان، آزاد ۱۰۰۰ تومان

… قیمت هر لیتر بنزین سهمیه ای ۷۰۰ تومان و هر لیتر بنزین آزاد ۱۰۰۰ تومان تعیین شد.

همچنین گازوئیل ۲۵۰ تومان، بنزین سوپر آزاد ۱۱۰۰ تومان، هر متر مکعب سی ان جی ۴۵۰ تومان و بنزین سوپر سهمیه ای هر لیتر ۸۰۰ تومان و هر لیتر بنزین خودروهای دولتی با نرخ آزاد و معادل ۱۰۰۰ تومان محاسبه می شود

از «اوین» تا «لندن»؛ زندانی یا گزارشگر بی بی سی؟ / دیروز ترانه موسوی؛ امروز بند ۳۵۰ اوین

به گزارش خبرنگار حوزه احزابخبرگزاری فارس، پنجشنبه ۲۸ فروردین خبری از سوی رسانه های معاند نظام مبنی براینکه محکومین بند ۳۵۰ زندان اوین در آنچه که به آن اعتراض از نحوه «بازرسی» یاد شده مورد تهاجم ماموران قرار گرفته اند، منتشر شد. در این میان اما نکته جالب توجه آن است که چرا باید برخی زندانیان از تفتیش و بازرسی بند خود در هراس باشند؟

شاید ادعای رخداد این حادثه یک بار برای همیشه مشخص کند که چگونه وسایل ارتباطی به داخل محیط زندان انتقال داده می شود و از سویی دیگر اخبار معنی دار توسط چه افرادی در اختیار سرویس های جاسوسی به همراه نوادگان آن ها یعنی بی بی سی فارسی و صدای آمریکا قرار می گیرد.

*حمله ای که ساخته شد / از «اوین» تا «لندن»

مخابره ساختگی درگیری بین نیروهای انتظامی و زندانیان بند ۳۵۰ اوین، خبر از طراحی توطئه جدیدی از سوی ناامیدان فتنه ۸۸ برای ساخت معجونی از مظلوم نمایی با چاشنی سیاه نمایی می داد.

پس از انتشار این ادعا از سوی سایت کلمه، اولین بار زنگ ها برای خط بی بی سی فارسی وابسته به خاندان سلطنتی انگلیس به صدا درآمد و روایتی ساختگی در این باره منتشر شد.

این شبکه وابسته به وزارت امور خارجه انگلیس، با پرداختن به این موضوع به مصاحبه با مادر یکی از محکومین می پردازد که در این مکالمه وی به این شبکه می گوید: «ما هیچ خبری نداریم و به شدت نگران هستیم،[شنیده ایم] تعدادی مجروح و تعدادی را با ضرب و شتم به انفرادی بردند. خود این بی خبری ما را در این چند ساعت نگران کرده است.» …

گلزنی بازیکن بلژیکی با دریبل دیدنی + فیلم

به گزارشخبرگزاری فارس، در لیگ فوتبال بلژیک و در دیدار تیم های فوتبال وارگم و لوکرن، تئو بونوگوندا بازیکن جوان و ۱۸ ساله تیم وارگم با دریبلی دیدنی و زیبا موفق به گلزنی شد و گل او مورد توجه رسانه های اروپایی قرار گرفت…

سیر صعودی گرایش به حجاب اسلامی در قرقیزستان + تصاویر

به گزارش خبرنگارخبرگزاری فارسدر بیشکک، با وجود آنکه در مدت ۷۰ سال دوران شوروی، کنترل سختی بر دین و مذهب در قرقیزستان صورت می گرفت اما در سال های اخیر گرایش به ارزش های والای اسلامی در میان مردم این کشور افزایش یافته که یکی از نشانه های آن، افزایش علاقه بانوان قرقیزستان به استفاده از حجاب است. حجاب مانع پیشرفت زنان مسلمان نیست در این خصوص «آدلیا» یکی از افراد علاقمند به استفاده از پوشش اسلامی و حجاب اسلامی در مصاحبه با خبرنگارخبرگزاری فارساز علاقه و تصمیم خود برای انتخاب حجاب اسلامی سخن گفت. وی اظهار داشت: من حدود هفت سال است که به حجاب اسلامی روی آورده ام چرا که متوجه شدم این مسئله فرمانی است از طرف خداوند برای هدایت بشریت و من که یک مسلمان هستم باید به دستورات خداوند عمل کنم.

آیت الله ملکوتی دعوت حق را لبیک گفت + زندگینامه

به گزارشخبرگزاری فارساز تبریز، آیت الله مسلم ملکوتی(۱۳۰۲-۱۳۹۳) که مدتی به علت بیماری ریوی در بیمارستان مسیح دانشوری تهران بستری بود، امروز جان به جان آفرین تسلیم کرد.

آیت الله ملکوتی در هفتم شهریور سال ۱۳۰۲ هجری شمسی مطابق با ۱۷ محرم ۱۳۴۲ هجری قمری در خانواده ای مذهبی به دنیا آمد. پدرش مشهدی یوسف، کشاورزی متدین بود و با علمای منطقه ارتباط مستمر داشت؛ وی که به آموزش علم و خواندن و نوشتن علاقه مند بود به مکتب خانه می رفت و فرزندش مسلم را نیز با خود به آن جا می برد.ادامه خبر را از اینجا بخوانید

برنامه موشکی ایران هرگز در گروه ۱ + ۵ بررسی نشده است / آمریکا کارشکنی می کند

به گزارشخبرگزاری فارسبه نقل از خبرگزاری «نووستی»، " سرگئی لاوروف " وزیر امور خارجه روسیه شب گذشته در مصاحبه اختصاصی با شبکه تلویزیونی انگلیسی زبان «راشا تودی» روسیه اعلام کرد که برنامه موشکی جمهوری اسلامی ایران هرگز موضوع مذاکرات در چارچوب مذاکره کنندگان گروه «۱ + ۵» در زمینه برنامه هسته ای ایران قرار نداشته است. لاوروف در عین حال تاکید کرد: نه تنها این مسئله هرگز در گروه ۱ + ۵ مطرح نشده، بلکه حتی بخشی از توافقاتی که در چارچوب حل و فصل برنامه هسته ای ایران که در ماه نوامبر در ژنو بدست آمده هم نیست. رئیس دستگاه دیپلماسی روسیه با یادآوری اینکه، توافقات هسته ای ژنو بین ایران و گروه ۱ + ۵ بسیار شفاف هستند، افزود: «علت عدم موفقیت در تحقق این توافقنامه آن است که طرف آمریکایی مسئله عدم گسترش را مطرح کرده است و به همین دلیل این خطر وجود دارد که همه تلاش ها بر باد برود.». ادامه خبر رادر این پیوندبخوانید.

درخواست دولت برای جلوگیری از پخش یک برنامه تلویزیونی / ساخت شهربازی بر روی قبور صحابه پیامبر(ص) / علت برکناری مرد افسانه ای عربستان

علت برکناری مرد افسانه ای عربستان، توهین روزنامه اصلاح طلب به مردم اصفهان و هتک حرمت ۲ فرد ناشناس به یک زن مسلمان از مهم ترین اخبار رسانه های مجازی و مکتوب کشور است.

ادامهخبر را اینجابخوانید.

برد پرگل استقلال در شام آخر و صعود مقتدرانه فولاد با تحقیر تیم عربستانی

به گزارشخبرگزاری فارس، در آخرین هفته از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا استقلال و فولاد دو نماینده دیگر ایران برخلاف شب اول که سپاهان و تراکتور شکست خوردند، مقابل حریفانشان پیروزی پرگلی را بدست آوردند.

ادامهخبر را اینجابخوانید.

نخستین رقیب انتخاباتی بشار اسد + عکس

به گزارشخبرگزاری فارس، به نقل از العالم، رییس مجلس سوریه امروز(چهارشنبه) از ارائه درخواست نامزدی یکی از نمایندگان این مجلس به نام «ماهر عبدالحفیظ حجار» برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری سوریه خبر داد.

ادامهخبر را اینجابخوانید.

نرخ دلار ۲۰ تومان و سکه ۸ هزار تومان کاهش یافت

به گزارش خبرنگار اقتصادیخبرگزاری فارس، افت ۲۰ تومانی نرخ دلار آمریکا در بازار باعثشد تا امروز قیمت سکه بهار آزادی طرح جدید با ۸ هزار تومان کاهش به ۹۹۳ هزار تومان برسد.

بنابراین گزارش، قیمت سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز با ۸ هزار تومان کاهش ۹۹۳ هزار تومان معامله شد.

قیمت ربع سکه ۳۲۰ هزار تومان و نیم سکه بهار آزادی ۵۳۶ هزار تومان بود.

نرخ دلار آمریکا در بازار ارز که دیروز به ۳۳۱۰ تومان رسیده بود با ۲۰ تومان کاهش به ۳۲۹۰ تومان داد و ستد شد.

قیمت هر اونس طلا در بازارهای جهانی نیز ۱۲۸۵ دلار بود.

انتهای پیام / ب

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار