|
|
کدخبر: ۱۶۴۵۸۱

اختلاف ها را کنار بگذارید و به فکر حمایت از تیم ملی باشید

مدافع تیم ملی ایران گفت: خوشبختانه تا کنون بازیکنان حاضر در اردوی آفریقای جنوبی شرایط خوبی داشته اند.

مهرداد پولادی در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، درباره اردوی آفریقای جنوبی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: قبل از اعزام به این اردو تیم ملی شرایط بدی داشت، اما خدا را شکر که اردوی آفریقای جنوبی برگزار شد و ملی پوشان در وضعیت بهتری قرار گرفتند.

وی افزود: تابستان امسال ما باید در بزرگ ترین رویداد فوتبالی جهان شرکت کنیم اما بچه ها نه بازی تدارکاتی داشتیم و نه کنار هم بودیم، از طرفی دیگر کی روش هم دوست ندارد تا تیم ملی ما در جام جهانی مضحکه حریفان شود به همین دلیل روی این اردو پافشاری کرد و خدا را شکر تا امروز همه چیز خوب بوده است.

وی افزود: ما دو بازی تدارکاتی خوب انجام دادیم، بالاخره یکی از حساس ترین بازی های ما مقابل نیجریه است. البته هر سه بازی ما حساس است ولی باز هم بازی تدارکاتی شرایط خاص خودش را دارد. در این دو بازی به نظرم محک خوبی خوردیم و امیدوارم با چند بازی دیگر که در پیش داریم شرایط ایده آل را پیدا خواهیم کرد.

پولادی خاطر نشان کرد: ما هرچه کنار یکدیگر باشیم ضرر نمی کنیم و فرآیند آن را می توانیم در جام جهانی ببینیم. امیدوارم هر اتفاقی که افتاده یا هر حرفی درباره فوتبال است، دیگران همه چیز را کنار بگذارند و فقط به فکر حمایت از تیم ملی باشند تا مردم بتوانند از نتایج تیم ملی دلشان شاد شود.

پولادی در مورد حضور ۱۵ دقیقه ای اش در بازی دوم تیم ملی مقابل تیم آفریقای جنوبی مقابل اورلاندو، ملقب به دزدان دریایی گفت: بالاخره نظر کی روش است. واقعاً تمرینات بدنسازی پرفشاری را دنبال کردیم و با دادن تست های بدنی مشخص است کی روش برنامه های ویژه ای برای آماده سازی تیم ملی دارد. بالاخره این بهتر از همه روی تیم ملی نظر می دهد و من هم هر موقع در زمین بودم سعی کردم نظر او را جلب کنم. بالاخره نبود بچه ها کنار یکدیگر برای کادر فنی تیم ملی دغدغه بود که خدا را شکر تعدادی از آنها اضافه شدند و کار را فعلاً دنبال می کنیم.

انتهای پیام / خ

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار