|
|
کدخبر: ۱۶۴۶۰۲

پناهی در گفت وگو با تسنیم:

خبرگزاری تسنیم: عضو هیئت رئیسه کنفدراسیون کاراته آسیا گفت: سمندر به جای حاشیه سازی بگوید چرا به دلیل کم کاری و عدم توانایی ریاست کنفدراسیون کاراته غرب آسیا را از دست داد؟

سید احمد پناهی در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیمدر واکنش به حرف های اخیر رئیس فدراسیون کاراته ایران اظهار داشت: وظیفه اعضای هیئت رئیسه آسیا مدال آویختن به گردن قهرمانان نیست،. ما طرح هایی را ارائه و در مورد توسعه و پیشرفت کاراته در این قاره برنامه ریزی می کنیم. سمندر به جای این حاشیه سازی ها بهتر است در مورد ریاست از دست رفته غرب آسیا حرف بزند.

وی ادامه داد: او را به خاطر اینکه طی چند سال حضورش در سمت ریاست غرب آسیا هیچ برنامه ای ارائه نداد و توانایی و کارایی اداره این بخش را نداشت از این سمت برداشتند. بهتر است رئیس فدراسیون ایران در این مورد صحبت کند.

عضور هیئت رئیسه کنفدراسیون کاراته آسیا عنوان کرد: در مدت حضورم در این سمت چندین پیشنهاد دادم که بخشی از آن ها مورد تأیید قرار گرفت. اول اینکه در تمام رویداد های آسیایی هیئت رئیسه حضور داشته باشند. در گام بعدی تشکیل کمیته های مختلف را برای کاراته آسیا پیشنهاد دادم و در کنار این موضوع بحثجداسازی مسابقات در رده های سنی مختلف را مطرح کردم. یعنی مسابقات در هر رده سنی در زمان جداگانه ای برگزار شود که در نهایت هر ۳ پیشنهاد مورد تأیید قرار گرفت.

پناهی خاطرنشان کرد: سمندر به جای این بحثها بهتر است به وضعیت کاراته کشور سر و سامان بدهد. بهتر است دنبال دلایل ناکامی در رده جوانان در اسپانیا و امارات باشد. بگوید اردوی ترکیه چه سودی برای کاراته ایران داشت. اصلا در این مدت که ریاست فدراسیون را در اختیار داشته یا در دوره قبلی چه برنامه تازه ای برای بهتر شدن وضعیت کاراته پیشنهاد داده است؟

او گفت: چرا سمندر مشکلات کاراته ایران را با اعضای هیئت رئیسه مطرح نمی کند؟ او با پول بیت المال به مالزی و ماکائو می رود تا تنها مرا حذف کند و خودش جای مرا در هیئت رئیسه بگیرد. او دلش به حال کاراته ایران نمی سوزد و تنها به دنبال کسب جایگاه برای خودش است. اگر سمندر واقعا به دنبال حل مشکلات کاراته ایران بود این مشکلات را با من در میان می گذاشت. اصلا عضو هیئت رئیسه آسیا را در فدراسیون راه نمی دهند. حتی تماس تلفنی هم با من نگرفته اند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار