|
|
کدخبر: ۱۶۴۶۰۶

رییس هیئت مدیره باشگاه ملوان بندرانزلی درخصوص شکایت اسکوچیچ از تیم ملوان گفت: اسکوچیچ نباید عجله کند چرا که ما قصد داریم مطالبات این سرمربی را پرداخت کنیم.

رضا الماسی در گفتگو باخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگارانافزود: اسکوچیچ باید بداند که شکایت آخرین مرحله و یا مذاکره خیلی از مسائل قابل برطرف شدن است.

الماسی در ادامه اظهار داشت: با توجه به عملکرد خوب اسکوچیچ در فصل گذشته ما با این مربی مذاکره کردیم اما با یکدیگر به توافق نرسیدیم، براین اساس اسکوچیچ از تیم ملوان انزلی جدا شد.

وی بیان کرد: مربیان بومی خوبی درمنطقه انزلی وجود دارند بر این اساس ما با تعدادی از مربیان بومی مذاکره کردیم و درنهایت با نصرت ایران دوست به توافق رسیدیم و وی فصل آینده هدایت تیم ملوان را برعهده خواهد داشت.

الماسی درباره باقی ماندن ۵۰ درصد از قرار داد اسکوچیچ گفت: ما جزو برنامه هایمان است که مطالبات گذشته اسکوچیچ را هر چه زودتر پرداخت کنیم.

وی درباره برخورد بد کارکنان باشگاه ملوان انزلی با اسکوچیچ درهنگام تحویل گرفتن خانه بیان کرد: این موضوع صحت ندارد و کارکنان ما رفتار شایسته ای با اسکوچیچ داشتند. رفتار نامناسب از سوی اعضای باشگاه صورت نگرفته است.

وی درباره وضعیت محجوب مالک سابق ملوان انزلی گفت: محجوب رزومه خوبی دارد، همچنین وی باشگاه ملوان را دوست دارد و آرزوی بزرگش این است که ملوان را به یک باشگاه حرفه ای تبدیل کند.

الماسی در ادامه اظهارداشت: براین اساس ما قصد داریم مشکلات مالی را برطرف و شرایط مطلوب برای تیم فراهم کنیم تا محجوب راضی به بازگشت به ملوان شود.

وی درباره بدهی ۱۰ میلیاردی باشگاه ملوان بندرانزلی گفت: حسابرسی مالی باشگاه ملوان توسط حسابرسان به پایان رسیده است اما ابهاماتی در برخی اسناد مالی وجود دارد. بر این اساس صحت و سقم بدهی ۱۰میلیاردی هنوز برایمان مشخص نشده است.

وی درباره وضعیت اسپانسر جدید باشگاه ملوان اظهارداشت: ما هنوز اسپانسر به توافق نهایی نرسیدیم اگر درجلسه هیئت مدیره انعقاد قرارداد با این اسپانسر به تصویب اعضا برسد، آنوقت ۲۳ اردیبهشت ماه از اسپانسر جدید رونمایی می کنیم.

وی درباره انتخاب نصرت ایراندوست به عنوان سرمربی ملوان بیان کرد: ایراندوست یکی از شخصیت های بزرگ باشگاه ملوان است، وی در گذشته هم سرمربی بوده و تیم ملوان با حضور وی رتبه هفتم را کسب کرده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ما تمام تلاشمان را می کنیم که محجوب را به ملوان بازگردانیم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار