|
|
کدخبر: ۱۶۴۷۵۱

شاید در تیم ۵۰ درصد تغییرات داشته باشیم

مربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: به دنبال رتبه ای بهتر از سال گذشته برای گسترش فولاد در لیگ برتر هستیم.

مهدی تارتار در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، در خصوص توافقش برای ادامه حضور در گسترش فولاد تبریز برای لیگ برتر چهاردهم گفت: خوشبختانه جمع بندی نهایی و توافق در این زمینه حاصل شده و خوشحالم که تیمی را در اختیار می گیرم که از آن شناخت دارم و می توانیم تیم بهتری را ببندیم چرا که مربی که از تیمش شناخت نداشته باشد کار سختی دارد اما برای من شرایط بهتر است.

وی در باره اینکه در سال آینده چند درصد بازیکنان گسترش فولاد تغییر می کنند، ادامه داد: مطمئنم با توجه به اینکه طبق قانون می توانیم ۶ بازیکن لیگ برتری بگیریم تغییراتی در تیم خواهیم داشت. البته تغییرات در تیم بستگی به نفرات جذب شده دارد و فکر می کنم اگر نفراتی که مدنظر ما هستند را بتوانیم جذب کنیم نزدیک به ۵۰ درصد در گسترش فولاد تغییرات خواهیم داشت. من لیست خودم را به باشگاه داده ام و امیدوارم که همه چیز مطابق میل باشگاه مان پیش برود.

تارتار گفت: برای سال آینده قصد داریم بازیکنان جوانی را در تیم جذب کنیم و تا جایی که بتوانیم این کار را خواهیم کرد.

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز در پاسخ به این سؤال که افق و چشم انداز این باشگاه در لیگ برتر چهاردهم چیست، افزود: مطمئناً امسال به دنبال رتبه ای بهتر از رتبه لیگ سیزدهم خواهیم بود و به هیچ عنوان به پایین جدول فکر نمی کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: باید تشکر کنم از هواداران گسترش فولاد و همین طور مدیریت و مالک باشگاه که به مربی جوانی مثل من اعتماد کردند و امیدوارم با تلاش فراوان و توکل به خدا بتوانیم پاسخ مثبتی به این اعتماد بدهیم.

انتهای پیام / م

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار