|
|
کدخبر: ۱۶۴۷۵۹

متین نشان داد با سرمایه گذاری می توان نتیجه خوبی گرفت

سرمربی تیم والیبال بانوان متین گفت: بانوان این تیم نشان دادند با سرمایه گذاری بیشتر می توان نتیجه بهتری گرفت.

به گزارشخبرگزاری فارسو به نقل از سایت فدراسیون والیبال، سیما صدیقی، سرمربی تیم والیبال بانوان متین ورامین درباره عملکرد تیمش مقابل فیلیپین اظهار داشت: بازیکنانم امروز مقابل حریف خود خوب کار کردند و تقریبا کم اشتباه و با برنامه ظاهر شدند، البته ما فکر می کردیم که فیلیپین ضعیف تر از این ها در زمین بازی کند اما آن ها بسیار خوب ظاهر شدند و بازی سرعتی خوبی را به نمایش گذاشتند. بازیکن کوبایی آن ها بسیار خوب بود و توانست امتیازات خوبی برای تیمش بگیرد.

وی ادامه داد: کیفیت رقابت ها بسیار بالا بود به طوری که برخی از بازی ها را نمی شد پیش بینی کرد، نتیجه برخی از بازی ها برای هیچ کس قابل پیش بینی نبود اما تیم متین هم عزمش را جذب کرد که در این رقابت ها یک پله صعود کند. آن ها می خواستند که به دیگران نشان دهند که اگر سرمایه گذاری بیشتری روی آن ها انجام شود، می توانند نتیجه خوبی بگیرند.

صدیقی در پاسخ به این که به نظر می رسید ایران می توانست در سه ست فیلیپین را شکست دهد، گفت: شکست در ست سوم به دلیل این بود که هر دو تیم می خواستند نتیجه بگیرند و فیلیپین نیز تمام توان خود را در این ست گذاشت و بسیار خوب ظاهر شد ما نیز با امتیاز بسیار نزدیک این ست را واگذار کردیم. از سوی دیگر چون ایران دو ست اول را برده بود کمی بازی را راحت گرفت و در نهایت این ست را واگذار کرد.

سرمربی تیم متین ایران ادامه داد: من از عملکرد بازیکنانم در این رقابت ها راضی بودم چون آن ها از نظر اخلاقی، کار گروهی و تیمی با هم یکدست بودند و هیچ مشکلی وجود نداشت. از سوی دیگر فرنوش شیخی کاپیتان بسیار موفقی در تیم بود که بازیکنان ارتباط خوبی با او داشتند این موضوعات نکات مثبتی برای یک تیم محسوب می شود و ممکن است که در نگاه اول موضوعات جزیی محسوب شود اما همین نکات جزیی در گذشته در تیم های ما وجود نداشته است.

وی گفت: متین ایران از نظر فنی هم در این مسابقات عملکرد خوبی داشت به طوری که بازیکنان ما برنامه مورد نظر را انجام دادند و در حمله های ترکیبی بسیار خوب ظاهر شدند. شاید ما از نظر تجربه نسبت به سایر تیم ها ضعیف تر باشیم، اما با پتانسیلی که بازیکنان ایران دارند به دست آوردن عنوان های بهتر در این رقابت ها دور از دسترس نیست و تیم ایران تنها با بازی های تدارکاتی و بودن در اردو می تواند به چنین موفقیتی برسد.

صدیقی ادامه داد: ما نیاز به اردوهای تدارکاتی خوب با تیم های خارجی داریم و نیاز هست که بازیکنان ما با رقیبان قدرتمندی بازی کنند تا نتیجه بگیرند.

وی در پاسخ به این که فکر می کنید در این دوره از رقابت ها ایران نسبت به سال های پیش چه نمره ای می گیرد؟ گفت: اگر ملاک امتیاز را ۱۰ قرار دهیم من به این تیم ۷ می دهم در حالی که شاید تیم های ما در سال های گذشته امتیازشان به ۵ هم نمی رسید.

انتهای پیام / م

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار