|
|
کدخبر: ۱۶۴۷۸۲

تراکتورسازی فصل خوبی را پشت سر گذاشت

مربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: مدیرعامل باشگاه تراکتوسازی و تونی اولیویرا تمایل به همکاری دارند.

کاظم محمودی در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، در مورد شرایط تراکتورسازی گفت: با تمام فراز و نشیب هایی که در سال جاری داشتیم فکر می کنم تراکتورسازی فصل موفقی را پشت سر گذاشت و با کسب مقام قهرمانی جام حذفی هواداران را خوشحال کرد.

وی افزود: امیدوارم این موفقیت را در سال بعد تکرار کنیم. با آمدن مدیری مثل جمشید نظمی می توانیم موفقیت های بیشتری کسب کنیم. در کنار این مسئله حضور تونی اولیویرا بسیار موثر است. بعد از آمدن این مربی وضعیت تراکتورسازی بسیار بهتر از قبل شد و تیم روی روال افتاد. جا دارد از مجید جلالی نیز تشکر کنیم. او در اوایل فصل زحمت زیادی کشید و در موفقیت تراکتورسازی نقش داشت.

مربی تراکتورسازی در پاسخ به این سؤال که آیا فکر می کند اولویرا به تراکتورسازی بازگردد، خاطر نشان کرد: در ۳ ماهی که در کنار این مربی کار کردم توانایی های زیادی از او دیدم. مدیرعامل باشگاه می خواهد این مربی را حفظ کند و اولویرا نیز نسبت به این مسئله بی میل نیست البته او به دلیل مشکلات خانوادگی به پرتغال سفر کرده تا با خیالی آسوده در مورد بازگشت به تراکتورسازی فکر کند. هر دو طرف تمایل به همکاری دارند و امیدوارم اتفاقی بیفتد که منجر به موفقیت تراکتورسازی شود.

محمودی در مورد اینکه برخی از بازیکنان تراکتورسازی در اواخر فصل نسبت به مشکلات مالی اعتراض می کردند، اظهار داشت: برخلاف هجمه هایی که علیه فوتبال به راه افتاده متأسفانه فوتبال ایران از لحاظ مالی دچار مشکل است. باشگاه تراکتورسازی نسبت به خیلی از تیم های دیگر عملکرد بهتری داشته و از وقتی که نظمی به تیم آمده تمام تلاش او برطرف کردن مشکلات تراکتورسازی است. دریافتی تراکتورسازی نسبت به خیلی از تیم ها بالاتر است. فوتبالیست ها دوست دارند تمام پول قرارداد خود را تا انتهای فصل دریافت کنند به همین خاطر گاهی نسبت به مسائل مالی اعتراض می کنند.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا سال آینده در تراکتورسازی می ماند، عنوان کرد: من عاشق تیمم هستم و تا زمانی که نیاز باشد با جان و دل در تراکتورسازی می مانم.

محمودی در مورد عدم نتیجه گیری تراکتورسازی در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: عدم حضور بازیکنان در تمامی مسابقات برای ما مشکل ساز شد به طور مثال مقابل الاتحاد عربستان حبیب گردانی، مهدی کیانی، فرشاد احمدزاده، محمد ابراهیمی و فرشید طالبی غایب بودند، در چند مسابقه دیگر نیز چنین وضعیتی وجود داشت. عامل دیگر کم تجربگی بعضی از بازیکنان بود که مشاهده کردید در دو مسابقه ۱۰ نفره شدیم. به هر حال از بازی های امسال تجربه خوبی به دست آوردیم تا در سال آینده از آن استفاده کنیم.

انتهای پیام / خ

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار