|
|
کدخبر: ۱۶۴۷۸۳

تمرینات کادر فنی نشان می دهد برای جام جهانی برنامه داریم

مدافع تیم ملی فوتبال ایران گفت: کی روش از اردوی تیم ملی راضی نیست چون تمامی نفراتش را در اختیار ندارد.

هاشم بیک زاده که هم اکنون با تیم ملی در اردوی آفریقای جنوبی به سر می برد، در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، در خصوص آخرین شرایط تیم ملی پس از انجام دو بازی دوستانه صحبت های زیر را انجام داد.

فارس: شرایط ملی پوشان در اردو چطور است؟

خوشبختانه در اینجا تمرینات فشرده خوبی را پشت سر می گذاریم و کادر فنی تیم ملی با برنامه جلو می رود. تمرینات کی روش سنگین اما با برنامه است وبه نظر می رسد او برای تیم ملی در جام جهانی برنامه های زیادی دارد.

فارس: ظاهرا دو بازی دوستانه انجام داده اید؟

بله این دو بازی خیلی به ما کمک می کند. چون بازیکنان با یکدیگر آشنا می شوند هر چند تیم ما کامل نیست و من امیدوارم در اردوی اتریش بازیکنان به صورت تمام و کمال در اختیار کی روش باشند چون باید در بزرگ ترین رویداد ورزشی جهان از نام ایران دفاع کنیم.

فارس: دربازی دوم تیم ملی حضور داشتی و گل هم زده ای درست است؟

همین طور است. من در دفاع چپ بازی کردم و روی یک ضربه کاشته گل زدم و خدا را شکر که توانستم یکی از گل های تیم ملی را بزنم.

فارس: ظاهرا با همه توضیحاتی که دادی، کی روش از اردوی تیم ملی راضی نیست.

همین طور است. کی روش از اردوی تیم ملی رضایتی ندارد چون نفرات کامل نیستند و وقتی تیم کامل او در اختیارش نیست، مشخص است رضایت ندارد.

فارس: بازی آینده تیم ملی قرار است مقابل کدام تیم برگزار شود؟

دقیقا نمی دانم ولی فکر می کنم مقابل یکی از تیم های درجه اول کشور آفریقا که در لیگ این کشور حضور دارد بازی داریم.

فارس: بازی استقلال و الریان را تماشا کردی؟

من فقط توانستم گوشه ای از این بازی را تماشا کنم و خوشحالم که تیم ما در نهایت به برتری رسید و در جدول سوم شد. ما امسال خیلی تلاش کردیم اما بدشانسی هم آوردیم و دیدید که در دیدار مقابل الشباب در عربستان داور چگونه باما برخورد کرد و به نظرم باعثحذف ما شد.

فارس: زمانی که در راه ایران به آفریقا بودی، عده ای به عملکرد ملی پوشان استقلال انتقاد کردند و مدعی شدند که شما کم کاری کردید و به خاطر اردوی آفریقا در دیدار استقلال و الشباب خوب ظاهر نشدید.

آنهایی که این صحبت ها را می کنند و مدعی هستند ما کم کاری کردیم وجدان ندارند. کسانی که این حرف ها را می زنند فوتبال را نمی فهمند و به نظرم بازی استقلال و الشباب یکی از بهترین بازی های ما بود و در تمام طول بازی در خانه حریف سرتر از آنها بودیم. هم من، هم تیموریان به همراه صادقی و حیدری بهترین بازی را انجام دادیم و بیشترین تلاش را کردیم اما متاسفانه یک عده با ذهن خراب این حرف ها را می زنند که ذهنیت مردم را نسبت به ما خراب کنند. خدا را شکر وجدان ما راحت است که تمام تلاش مان را انجام داده ایم.

انتهای پیام / خ

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار