|
|
کدخبر: ۱۶۴۸۱۰

باشگاه نفت به موسسه فرهنگی تبدیل می شود

باشگاه نفت مسجد سلیمان برای بررسی ۳ موضوع ستادی را تشکیل داده و به این موارد رسیدگی می کند.

بهروز مکوندی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص شرایط تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان اظهار داشت: هم اکنون مسئولان باشگاه در زمینه ۳ موضوع مشغول به فعالیت هستند تا موارد مورد نظر را بررسی و برطرف کنند. در همین زمینه ستادی تشکیل شده است تا در مورد برطرف کردن مشکلات ورزشگاه، تبدیل ساختار سازمان به موسسه فرهنگی برای ورود به لیگ برتر و انتخاب سرمربی و بازیکن تصمیم بگیرند.

وی در مورد اینکه آیا برای سرمربیگری فصل آینده نفت صحبتی با او شده است یا خیر عنوان کرد: صحبت ضمنی با من شده است اما حرف نهایی صورت نگرفته است. به هر حال این حق طبیعی باشگاه است که با هر سرمربی صحبت کند اما علاقه مند هستم که در شهر خودم فعالیت کنم و بتوانم باعثموفقیت تیم شوم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در مورد هزینه های باشگاه برای حضور در لیگ برتر تصریح کرد: باشگاه متعلق به وزارت نفت است. هر چند که باشگاه در لیگ یک هزینه کمتری کرده بود اما برای حضور در لیگ قطعا باید با هزینه بیشتری وارد مسابقات شود زیرا قیمت بازیکنان و سطح آنها نسبت به لیگ دسته اول متفاوت است. مسئولان شرکت ملی نفت ایران صاحب اصلی باشگاه هستند و جلسات متعددی با مسئولان برگزار می کنند تا شرایط را برای حضوری قدرتمند در لیگ مهیا بسازند.

انتهای پیام / خ

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار