|
|
کدخبر: ۱۶۴۸۵۱

امیدوارم در مورد کادر فنی هر چه خیر است اتفاق بیفتد

خبرگزاری تسنیم: مهاجم تیم فوتبال ذوب آهن با اشاره به وضعیتش در مورد فصل آینده گفت: هنوز تصمیمی نگرفته ام هر چند که اولویت اصلی ام ماندن در ذوب آهن است.

محسن بیاتی نیا در گفت و گو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیمدر خصوص وضعیتش در مورد فصل بعد گفت: هنوز که تصمیمی نگرفته ام و فعلا دوست دارم استراحت کنم. در یکی دو سال گذشته فشار زیادی به بازیکنان ذوب آهن وارد شد و واقعا خسته هستیم ولی خدا را شکر که امسال کارمان به پلی آف نکشید و با زحمات کادرفنی، باشگاه و بازیکنان در نهایت در لیگ برتر ماندیم. هواداران هم حمایت کردند و امیدوارم دیگر فصل آینده آنها اذیت نشوند.

او در پاسخ به این سوال که آیا پیشنهادی برای فصل بعد داری تاکید کرد: چند پیشنهاد دارم که البته هنوز خیلی جدی نیست و در حد تماس گرفتن و پیشنهاد دادن بود. من اهل بازارگرمی نیستم و هنوز با هیچ تیمی مذاکره نکردم ولی اولویتم ماندن در ذوب آهن است. من این تیم را دوست دارم و اگر شرایط مهیا باشد دوست دارم بمانم. باید دید قسمت چه خواهد شد ولی اول باید تکلیف سرمربی مشخص شود.

بیاتی نیا در پاسخ به این سوال که آیا فیروز کریمی در ذوب آهن می ماند گفت: در این خصوص اطلاعی ندارم و این مسائل بستگی به مذاکرات کریمی و باشگاه دارد. کریمی در چند هفته آخر با تمام وجود تلاش کرد تا تیم را نگه دارد و باید به او هم خسته نباشید بگوییم. به هر حال طرفین باید در خصوص فصل بعد به توافق برسند و ما هم منتظر هستیم تا همه چیز مشخص شود. امیدوارم در مورد کادر فنی هر چه خیر است اتفاق بیفتد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار