|
|
کدخبر: ۱۶۴۸۸۹

بازی با بایرن انرژی زیادی از ما گرفت

خبرگزاری تسنیم: سرمربی ۵۴ ساله رئال مادرید گفت که شاید مهاجم ولزی اش را در بازی فردا مقابل اوساسونا به میدان نفرستد.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال رئال مادرید که در حال حاضر با ۷۹ امتیاز و یک بازی کمتر در مکان سوم جدول رده بندی لالیگا قرار دارد فردا شب(شنبه) در هفته سی وپنجم این رقابت ها در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو پذیرای اوساسونا است.

کارلو آنچلوتی، امروز(جمعه) با حضور در کنفرانس خبری پیش از بازی با اوساسونا گفت: بیل پس از بیماری که به آن دچار شده کمی احساس ضعف می کند. فردا تصمیم خواهیم گرفت که او مقابل اوساسونا به میدان برود یا به او استراحت بدهیم تا سه شنبه برابر بایرن مونیخ به میدان بروند.

بیل در بازی رفت رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ در دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا که به برتری یک بر صفر کهکشانی ها انجامید به دلیل بیماری آنفلوانزا نیمکت نشین بود.

آنچلوتی در خصوص وضعیت مهاجم پرتغالی تیمش که به تازگی از بند مصدومیت رهایی یافته، اظهار داشت: رونالدو در بازی مقابل بایرن عملکرد خوبی داشت. او برای اینکه به شرایط مطلوب برسد نیاز به بازی کردن دارد برای همین در دیدار فردا حتماً بازی خواهد کرد.

سرمربی ایتالیایی سفیدپوشان شهر مادرید خاطرنشان کرد: می خواهیم انرژی از دست رفته خود را بازیابی و از کسب پیروزی در دیدارهای باقیمانده اطمینان حاصل کنیم. بازی مقابل بایرن مونیخ انرژی زیادی از ما گرفت ولی امیدواریم برای دیدار مقابل اوساسونا آماده باشیم. چند تغییر اندک در این بازی در ترکیب تیم خواهیم داشت ولی خیلی چشمگیر نخواهد بود چون رویارویی با اوساسونا بازی حساس و مهمی برای ما است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار