|
|
کدخبر: ۱۶۵۰۸۳

رقابت های بین المللی شنا - دبی

خبرگزاری تسنیم: در سومین روز مسابقات بین المللی شنای دبی، نماینده ایران با کسب مدال طلا در ماده ۱۰۰ متر قورباغه سهمیه المپیک جوانان را کسب کرد.

به گزارشخبرگزاری تسنیمو به نقل از سایت فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو، آریا نسیمی شاد در فینال ماده ۱۰۰ متر قوباغه رده سنی ۱۴-۱۵ سال رکورد ۱:۰۶: ۵۶ را ثبت کرد و مدال طلا گرفت. نسیمی شاد با ثبت این زمان موفق شد رکورد ورودی المپیک جوانان(۱:۰۷: ۰۶) را بزند. بدین ترتیب او جواز حضور در مسابقات المپیک جوانان را به دست آورد.

این سومین سهمیه کسب شده توسط تیم ملی شنا جوانان ایران به شمار می رود. پیش از این نیز شایان عظیمی و محسن مهمان نواز سهمیه المپیک جوانان را به دست آورده بودند تا تاریخ شاهد یکی از بهترین نتایج تیم شنای ایران در مسابقات بین المللی باشد.

آریا نسیمی شاد با کسب این موفقیت رکورد ملی ۱۰۰ متر قوباغه را نیز شکست. این رکورد پیش از این در اختیار محمد علیرضایی با زمان ۱:۰۶: ۶۲ بود.

تیم شنا جوانان ایران در فینال ماده ۵۰ متر کرال پشت نیز یک نماینده داشت. محسن مهمان نواز که صبح امروز رکورد سهمیه المپیک جوانان را زده بود در مسابقه فینال با ثبت زمان ۲۸:۰۰ به مقام پنجم این ماده اکتفا کرد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار