|
|
کدخبر: ۱۶۵۰۹۳

ابراز تاسف مادریدی ها، یوفا و لاپورتا از درگذشت تیتو

خبرگزاری تسنیم: اعضای رقیب دیرینه تیم فوتبال بارسلونا، رئیس اتحادیه فوتبال اروپا و همچنین رئیس پیشین کاتالان ها به درگذشت تیتو ویلانووا واکنش نشان دادند.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، اگرچه تیتو ویلانووا یکی از افرادی بود که در ناکامی های چند فصل گذشته رئال مادرید در اسپانیا و اروپا نقش پررنگی داشت، اما با این حال کهکشانی ها جزو اولین کسانی بودند که تاسف عمیق خود را از درگذشت سرمربی پیشین بارسلونا، ابراز کردند.

سرخیو راموس، مدافع میانی اسپانیایی رئال مادرید: قدرت فراوان و محبت از آن اعضای خانواده و دوستان ویلانووا باد. او نمونه بارز قدرت و روحیه برای همه ما بود. روحت شاد.

ایکر کاسیاس، کاپیتان و دروازه بان رئال مادرید: روز تلخی برای دنیای فوتبال بود. در آرامش بخواب تیتو.

فلورنتینو پرس، رئیس باشگاه رئال مادرید: گفت: مایلم تاسف خود را از بابت درگذشت تیتو ویلانووا اعلام کنم و به نمایندگی از باشگاه رئال مادرید به اعضای باشگاه بارسلونا و خانواده ویلانووا به خصوص همسر و دو فرزند او تسلیت بگویم. امروز برای دنیای فوتبال روز غم انگیزی است. باید قدر کارهایی که او در حرفه اش انجام داد را بدانیم.

علاوه بر رئالی ها،میشل پلاتینی، رئیس فرانسوی اتحادیه فوتبال اروپا(یوفا) هم پس از دریافت خبر مرگ ویلانووا پیام تسلیتی منتشر کرد. او گفت: ویلانووا شخصیتی بزرگ و یک سرمربی عالی بود که به خاطر کارهایش در بارسلونا همیشه در یادها خواهند ماند. به خانواده تیتو تسلیت می گویم و همینطور به اعضای باشگاه بارسلونا.

پیام تسلیتخوان لاپورتا، رئیس پیشین باشگاه بارسلونا نسبت به دیگر پیام هایی که برای ابراز تاسف از مرگ ویلانووا منتشر شد، احساسی تر بود. او گفت: داستان زندگی تیتو زیبا بود اما خیلی زود به پایان رسید. او تا پایان راه جنگید و برای همه ما یک الگو بود. برای خانواده ات بهترین آرزوها را دارم. تصویر او در اذهان همیشه در کنار تصویر پپ گواردیولا نقش خواهد بست چون این دو بودند که بهترین دوران تاریخ بارسلونا را شکل دادند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار