|
|
کدخبر: ۱۶۵۱۱۶

خبرگزاری تسنیم: برنامه های تمرینی و دیدارهای درون اردویی پیش روی تیم ملی فوتبال ایران که در اردوی آفریقای جنوبی به سر می برد از سوی کارلوس کی روش اعلام شد.

به گزارشخبرگزاری تسنیمو به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، براساس برنامه ریزی کادر فنی تیم ملی فوتبال، بازیکنان امروز(شنبه) در تمرین نوبت صبح بدنسازی می کنند و در نوبت عصر به تمرین در زمین چمن خواهند پرداخت. ملی پوشان روز یکشنبه به استراحت می پردازند و روز دوشنبه در هر دو نوبت صبح و عصر تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی دنبال می کنند.

بازیکنان تیم ملی روز سه شنبه ۹ اردیبهشت ماه در یک دیدار درون اردویی به مصاف تیم باشگاهی سان دانز که در رده نخست لیگ برتر آفریقا قرار دارد، خواهند رفت.

پس از این دیدار و در روز چهارشنبه تمرینات تیم ملی در دو نوبت صبح و عصر پیگیری می شود. آخرین دیدار تدارکاتی و درون اردویی تیم ملی در آفریقای جنوبی روز پنج شنبه یازدهم اردیبهشت و مقابل تیم بلک ایسز که در حال حاضر در رده هفتم لیگ برتر این کشور قرار دارد برگزار می شود و در نهایت روز جمعه بازیکنان ریکاوری خود را انجام می دهند و به همراه کادر فنی، آفریقا را به مقصد ایران ترک خواهند کرد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار