|
|
کدخبر: ۱۶۵۱۲۴

برای حضور در جام جهانی به راه آهن آمدم

مهاجم تیم فوتبال راه آهن گفت: از عملکرد خودم در فصل سیزدهم لیگ برتر خیلی ناراحتم و امیدوارم در فصل آینده جبران کنم.

رضا خالقی فر در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، در خصوص کسب رتبه یازدهمی تیم فوتبال راه آهن در سیزدهمین دوره لیگ برتر اظهار داشت: من ابتدای فصل به خاطر کادر فنی و مدیریتی باشگاه این تیم را انتخاب کردم زیرا دیدم که شرایطش متفاوت است. در سال جام جهانی هم حضور داشتیم و من قصد داشتم خود را نشان دهم تا در تیم ملی بتوانم حاضر شوم.

وی ادامه داد: هفته های ابتدایی فصل واقعا دلیل اصلی نتیجه نگرفتنمان داوری بود. در دو بازی به شدت از داوری لطمه خوردیم. در بازی با نفت و فولاد نتوانستیم به پیروزی دست یابیم در حالی که مستحق برد بودیم. وقتی تیمی در بحران باشد این گونه عوامل هم شرایط را برای تیم بسیار سخت می کند. من سال گذشته در نفت آبادان بودم و زمانی که با این مسائل روبرو شدیم نتوانستیم از این بحران خارج شویم. پس از این مسائل هم مشکل برای مالک ما پیش آمد و گل بود و به سبزه آراسته شد. اما خوشبختانه توانستیم لیگ را به خوبی تمام کنیم.

مهاجم راه آهن در مورد اینکه فصل گذشته تنها ۳ گل به ثمر رساند و ۳ پاس گل داد، یادآور شد: نمی خواهم از خودم تعریف کنم اما همیشه تلاش کرده ام بیشتر از اینکه گل بزنم پاس گل بدهم. متاسفانه فصل گذشته نتوانستم عملکرد خوبی داشته باشم و از این موضوع هم خیلی ناراحتم. امیدوارم بتوانم در فصل آینده این موضوع را جبران کنم.

خالقی فر در مورد اینکه برخی بازیکنان راه آهن با کادر فنی این تیم دچار مشکل شده بودند، گفت: من نمی توانم در مورد این مسائل صحبت کنم. به هر حال کادر فنی با ۳۰ بازیکن و ۳۰ نظر مختلف سروکار دارند. اختلاف نظر وجود دارد و کار کردن در این شرایط خیلی سخت است. این را هم باید در نظرگرفت ۶۰ درصد تیم نسبت به فصل گذشته تغییر کرده بودند.

وی در مورد وضعیتش برای فصل آینده تاکید کرد: من دو فصل دیگر با راه آهن قرارداد دارم اما ابتدا باید وضعیت باشگاه مشخص شود. هنوز باشگاه قراردادمان را نداده و ما روی هوا هستیم. باشگاه هم پیگیری نکرده است که وضعیت چگونه است و قرار است امتیاز واگذار شود یا خیر. ما منتظر هستیم تا تکلیف مان مشخص شود.

مهاجم راه آهن در مورد اینکه آیا از انتخاب این تیم پشیمان نیست، تاکید کرد: از انتخابم پشیمان نیستم اما فکر می کردم شرایط بهتری را در راه آهن سپری کنم. امیدوارم بتوانم در فصل آینده شرایط بهتری را تجربه کنم.

انتهای پیام / م

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار