|
|
کدخبر: ۱۶۵۱۳۲

پس از پیروزی مقابل میلان و زنده ماندن امید قهرمانی

سرمربی رم بر این باور است که تیمش هنوز هم می تواند رویا پردازی کرده و به قهرمانی در لیگ ایتالیا بیاندیشد.

به گزارشخبرگزاری فارس، رم و میلان در هفته سی و پنجم لیگ فوتبال ایتالیا به مصاف هم رفتند و در پایان رم موفق شد با نتیجه دو بر صفر حریف را شکست دهد.

میرالم پیانیچ ۴۳ و ژروینیو ۶۵ گل های جالوروسی را وارد دروازه حریف کردند تا تیمشان را ۸۵ امتیازی کرده و همچنان در رتبه دوم حفظ کنند. میلان هم با ۵۱ امتیاز هفتم است و به نظر می رسد شانسی برای حضور در رقابت های اروپایی فصل بعد ندارد.

رودی گارسیا در مورد این دیدار گفت: در ۱۵ تا ۲۰ دقیقه ابتدای مشکل های زیادی داشتیم و توپ را خیلی خوب به گردش درنمی آوردیم اما با گذشت زمان کمی بهتر شدیم. پیانیچ گل فوق العاده ای به ثمر رساند. بین دو نیمه صحبت از این بود که بتوانیم نیمه دوم را خیلی بهتر از نیمه نخست به پایان ببریم اما باید صادقانه بگویم عملکرد نیمه دوم تیمم را زیاد دوست نداشتم. البته پس از این پیروزی خوشحال کننده می خواهم بیشتر در مورد فوتبال زیبا حرف بزنم. خوشحال هستم زیرا فیورنتینا و میلان را شکست داده ایم. دو تیمی که کیفیت بالایی دارند. به علاوه هنوز هم می توانیم به رویا پردازی هایمان ادامه دهیم و به قهرمانی فکر کنیم.

گارسیا افزود: باید ببینیم یوونتوس در دیدارهای پیش رو چه کار می کند. آنها پیکاری سخت با ساسولو خواهند داشت. آنها باید در نیمه نهایی لیگ اروپا هم به میدان بروند. همواره بازی های لیگی که پیش یا پس از دیدارهای اروپایی برگزار می شوند سخت خواهند بود. یوونتوس در این برهه زمانی هر دو بازی را دارد!

انتهای پیام / م

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار