|
|
کدخبر: ۱۶۵۳۰۱

خبرگزاری تسنیم: سرمربی پیشن شیاطین سرخ از مربی موقت منچستریونایتد که از شاگردان قدیمی اش بوده است، حمایت کرد.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، سرالکس فرگوسن، سرمربی پیشین و پرافتخار منچستریونایتد در حمایت از رایان گیگز، مربی موقت شیاطین سرخ گفت: به نظرم گیگز تنها کسی بود که می توانست در این شرایط هدایت منچستریونایتد را بر عهده بگیرد. رایان ۲۰ سال تجربه حضور در منچستر را دارد و وقتی تنها ۱۳ سال سن داشت با او قرارداد بستم. گیگز تمامی فراز و نشیب های منچستریونایتد را تجربه کرده است.

وی افزود: گیگز دقیقاً می داند برای اینکه بازیکن منچستریونایتد باشی به چه چیزی نیاز داری و از اینکه او پل اسکولز و نیکی بات، دو اسطوره این باشگاه را به کادر فنی خود اضافه کرد، خیلی خوشحالم. آنها باشگاه منچستریونایتد را به خوبی درک می کنند و کارگران سختکوشی هستند. حالا ترکیبی خوبی را در کادرفنی منچستریونایتد می بینیم و شکی از این بابت نیست.

سرالکس که در طول ۲۶ سال سرمربیگری منچستریونایتد ۳۸ جام مختلف را برای این تیم به ارمغان آورد، تصریح کرد: یکی از نقدهایی که به باشگاه منچستریونایتد وارد می شد، برنامه ریزی جانشینی بود. ما این کار را در چند سال اخیر انجام دادیم و نیکی بات را در کارهای مربیگری باشگاه وارد کردیم، رایان را نیز همینطور، پل اسکولز هم به همین ترتیب و حتی به گری نویل پیشنهاد همکاری دادیم ولی او تصمیم گرفت تا با برنامه های تلویزیونی کارش را ادامه بدهد. نویل به سادگی می توانست به اولدترافورد بازگردد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار