|
|
کدخبر: ۱۶۵۳۶۳

وزارت ورزش پول ندارد که به استقلال و پرسپولیس بدهد

خبرگزاری تسنیم: مدافع پیشین تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد مدیرعامل و عضو هیئت مدیره این باشگاه نخواهد شد.

افشین پیروانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیمابتدا در مورد بحثحضورش در پرسپولیس به عنوان مدیرعامل یا عضو هیئت مدیره گفت: من درس خوانده ام و مطمئن باشید یک روز کار مدیریتی می کنم ولی الان دوست دارم کار فنی انجام دهم. بنده از طریق اسپانسرهایی که برای حمایت و در اختیار گرفتن پرسپولیس پیشقدم شدند، پیشنهاد مدیرعاملی و عضویت در هیئت مدیره داشتم اما این پست ها را نمی خواهم و برای افرادی که قرار است در هیئت مدیره مشغول به کار شوند آرزوی موفقیت دارم.

وی در ادامه افزود: اگر پیشنهادی ارائه شود و شانس در خانه ام را بزند دوست دارم مربیگری کنم. البته سال گذشته از لیگ دسته اول پیشنهاد داشتم که قبول نکردم و با مسئولان نفت تهران هم مذاکراتی داشتم که قسمت نشد با آنها همکاری کنم.

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان برای پرسپولیس آرزوی موفقیت کرد و گفت: پرسپولیس نیاز به آرامش دارد و امیدوارم افرادی که قرار است در مدیریت باشگاه کار کنند، در کارشان موفق باشند.

پیروانی در پاسخ به این پرسش که چیدمان هیئت مدیره پرسپولیس باید چگونه باشد گفت: معتقدم اعضای هیئت مدیره باید مدیریتی قوی داشته باشند و اول از همه دنبال درآمدزایی باشند. مدیرعامل حتماً نباید فوتبالی باشد و باید قدرت اقتصادی و اجرایی داشته باشد، چرا که در مقطع زمانی فعلی بحثدرآمدزایی برای این باشگاه بسیار مهم است. البته در جمع هیئت مدیره حضور برخی از پیشکسوتان هم لازم است.

پیروانی در پاسخ به این پرسش که چرا وزارت ورزش به عنوان متولی پرسپولیس و استقلال حاضر نیست برای این دو باشگاه هزینه کند، افزود: وزارت ورزش پول ندارد که به استقلال و پرسپولیس بدهد. بودجه وزارت ورزش برای تمامی تیم های ورزشی ۱۵۰ میلیارد است و این وزارتخانه نمی تواند پول بازیکنانی که قراردادهای شان میلیاردی است را پرداخت کند.

کاپیتان اسبق پرسپولیس در مورد مبلغ قراردادهای بازیکنان این تیم در فصل گذشته و بدهی سنگینی که به بار آمده است، گفت: پرسپولیس در ۵۰ سال ۲۰ میلیارد بدهی داشته ولی در یک سال و نیم ۴۰ میلیارد بدهکار شده است. من معتقدم مدیر باید به باشگاه کمک کند نه اینکه بار اضافه روی دوش باشگاه بگذارد. بازیکن هم که مقصر نیست. من هم اگر بازیکن بودم و پول میلیاردی می دادند دو دستی می گرفتم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار