|
|
کدخبر: ۱۶۵۳۶۷

جلسه هماهنگی با مدیران باشگاهها و مراسم قرعه کشی مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی برگزار شد.

به گزارشگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، جلسه هماهنگی و قرعه کشی با حضور رئیس دپارتمان فوتبال ساحلی کشور، رئیس کمیته پزشکی، رئیس کمیته فرهنگی، سرمربی و مربی تیم ملی در آکادمی ملی فوتبال برگزار شد.

در ابتدا پریا شهریاری - رئیس دپارتمان فوتبال ساحلی ضمن خوش آمدگویی به مسئولین باشگاهها درخصوص قوانین و مقررات برگزاری مسابقات در فصل جاری مطالبی را مطرح کرد و گفت: در پایان هر فصل نقاط قوت و ضعف برگزاری مسابقات را ارزیابی می کنیم و سعی داریم با همکاری باشگاهها لیگ برتر کشور را به سطح حرفه ای شدن پیش ببریم. مخصوصا اکنون که تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان یکی از قطب های قدرتمند در دنیا شده و نگاه ها به این رشته عوض شده است.

امسال ۳ رویداد مهم پیش رو داریم، مسابقات بین قاره ای جهان، بازیهای المپیک ساحلی و مسابقات مقدماتی جام جهانی و قهرمانی آسیا که می بایست خیلی قویتر و با برنامه تر از سال گذشته پیش بریم تا انشاءا.. بتوانیم انتظارت مردم را برآورده کنیم که این جز با همکاری باشگاهها میسر نمی شود. وی افزود: برای اولین بار تقویم دقیق مسابقات فصل ۹۴-۹۳ را سال گذشته برای کلیه هیاتها و باشگاهها ارسال و تاریخ دقیق هر رده مسابقات اعلام شده است تا هیاتها برنامه ریزی کنند و تیمها با برنامه ریزی قبلی و آماده در مسابقات شرکت کنیم. یکی از وظایف مهم باشگاهها حضور در مسابقات رده سنی پایه می باشد و مهمترین بخش در هر رشته توجه به رده های پایه می باشد.

فصل گذشته ۴ تیم لیگ برتری در مسابقات پایه تیم داری کردند، امسال نیز یک سهمیه مجزا به باشگاههای لیگ برتری تعلق گرفته است و امیدوار هستیم امسال شاهد حضور تعداد بیشتر تیمهای رده سنی باشگاههای لیگ برتری در مسابقات رده سنی پایه و تاسیس آکادمی توسط باشگاههای لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور باشیم.

شهریاری در ادامه افزود: در بحثسخت افزاری برای اولین بار گروهی را بعنوان بازرسان ورزشگاهها قبل از شروع مسابقات به محل برگزاری مسابقات از فصل گذشته اعزام کردیم و از باشگاههایی که در این زمینه همکاری خوبی داشته و سعی نمودند نواقص ورزشگاه خود را به حداقل برسانند، تشکر می کنم. امیدوارم بقیه ورزشگاهها هم حداقل استانداردها را کسب کنند چراکه داشتن ورزشگاه استاندارد بخصوص ماسه مناسب در عملکرد بازیکنان تاثیر مستقیمی خواهد گذاشت.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار