|
|
کدخبر: ۱۶۵۳۹۱

خبرگزاری تسنیم: باشگاه منچستریونایتد شایعات اخیر رسانه های انگلیسی در مورد توافق این باشگاه با سرمربی تیم ملی هلند را تکذیب کرد.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، به دنبال اخراج دیوید مویس، سرمربی اسکاتلندی پیشین منچستریونایتد که سه شنبه هفته پیش در پی کسب نتایج ضعیف از کار برکنار شد، نام سرمربیان مختلفی به عنوان جانشینان سرمربی جدید شیاطین سرخ مطرح شده است که در رآس آنها لوئیز فان خال، سرمربی تیم ملی هلند است.

در همین راستا امروز(شنبه) گزارش هایی منتشر شد که حاکی از توافق سران باشگاه منچستریونایتد و فن خال برای عقد قراردادی سه ساله حکایت داشت، قراردادی که آغاز آن پایان ماموریت فن خال در جام جهانی ۲۰۱۴ است.

باشگاه منچستریونایتد اما ساعاتی پس از انتشار این خبر آن را تکذیب کرد. یکی از سخنگویان این باشگاه اظهار داشت: هیچ چیزی برای گزارش کردن وجود ندارد. ما با هیچ سرمربی جدید به توافق نرسیده ایم. اگر موضوعی برای اعلام کردن وجود داشته باشد حتماً این کار را انجام خواهیم داد.

پس از اخراج مویس، رایان گیگز، هافبک کهنه کار ولزی منچستری ها که تا پیش از این هم به عنوان مربی - بازیکن ایفای نقش می کرد، هدایت تیم را به صورت موقت در بازی های باقیمانده تا پایان فصل بر عهده خواهد داشت، هرچند سرالکس فرگوسن، سرمربی اسطوره ای شیاطین سرخ از او برای هدایت تیم به صورت دائمی حمایت کرده است.

در همین حال از کارلو آنچلوتی، سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید هم به عنوان یکی دیگر از گزینه های جانشینی مویس نام برده شده است که او نیز همچون کاندیدا های قبلی یعنی یورگن کلوپ(سرمربی بورسیا دورتموند) و پپ گواردیولا(سرمربی بایرن مونیخ) نسبت به قبول این سمت بی تمایل بوده و تاکید کرده است قصد انجام چنین کار را ندارد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار