|
|
کدخبر: ۱۶۵۳۹۵

خبرگزاری تسنیم: ۳ بازیکن جدید در مرحله سوم اردوی تیم ملی والیبال «ب» حضور پیدا می کنند.

به گزارشخبرگزاری تسنیمو به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، سومین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی «ب» والیبال از فردا(یک شنبه) آغاز می شود و به مدت ۱۲ روز ادامه خواهد داشت.

علی حسین، محمدرضا حسینی پویا و حسین قنبری بازیکنان جدیدی هستند که به این مرحله از اردو دعوت شدند تا با ۱۳ بازیکن دعوت شده دیگر تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی آغاز کنند.

معین رحیمی، جواد حسین آبادی، رسول نجفی، رضا عابدینی، امین علوی، بهزاد حیدرشاهی، مجتبی قلی زاده، حامد تارودی، محمد فلاح زرچوب، ناصر رحیمی، علی شفیعی، سیامک مرندی، ادریس دانشفر، علی حسین، محمدرضا حسینی پویا و حسین قنبری ۱۶ بازیکن دعوت شده به اردوی سوم هستند.

محمد حسین حسینی فرد(سرپرست)، پیمان اکبری(سرمربی)، رضا ابراهیمی و کیوان مجردی(مربیان)، علی محمدی فر(فیزوتراب)، رضا زینل زاده(بدنساز)، آرمان صادقیانی(آنالیزور)، محمود محمدی(ماساژور) و پیمان ابراهیم(تدارکات) اعضای کادر فنی این تیم را تشکیل می دهند.

عمده تمرینات مرحله سوم اردوی آماده سازی تیم ملی والیبال «ب» نیز صبح ها تکنیک و کار با وزنه و عصرها مرور تاکتیک های تیمی خواهد بود.

مرحله سوم اردوی تیم ملی والیبال «ب» روز ۱۸ اردیبهشت ماه به پایان می رسد و تمرینات نیز در صبح روزهای نهم و دوازدهم و عصر روزهای یازدهم، دوازدهم، پانزدهم و هجدهم اردیبهشت تعطیل خواهد بود تا بازیکنان استراحت کنند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار