|
|
کدخبر: ۱۶۵۴۲۵

هاشمیان خبر داد:

رئیس کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال از مثبت بودن دو نمونه تست دوپینگ خبر داد.

به گزارشخبرگزاری فارسو به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، احمد هاشمیان در خصوص اعلام نتایج ۱۷ نمونه کنترل دوپینگ از سوی آزمایشگاه گفت: بر اساس اعلام آزمایشگاه کنترل دوپینگ نتایج ۱۵ نمونه تست کنترل دوپینگ منفی و دو نمونه تست دوپینگ مثبت اعلام شده است. ۱۷ نمونه تست کنترل دوپینگ، مربوط به لیگ برتر فوتبال، لیگ دسته یک، لیگ برتر فوتسال و جام حذفی فوتبال بانوان است.

رئیس کمیته پزشکی ادامه داد: یکی از نتایج مثبت اعلام شده متعلق به لیگ برتر فوتسال و دیگری متعلق به فوتبال بانوان است. این نتایج که روز پنجشنبه به کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال ارسال شده در حال رمز گشایی است و نتایج آن به باشگاه های مربوطه ابلاغ می شود.

وی افزود: دو مورد تخلف مثبت اعلام شده نیز به جهت تشکیل پرونده و رسیدگی به بخش مربوطه ارجاع و مراحل رسیدگی آن در حال انجام است و پیش بینی می کنم تا پایان وقت اداری امروز، موارد تخلف به بازیکنان و باشگاه مربوطه به صورت محرمانه ابلاغ می شود. در واقع مشخصات بازیکن متخلف و باشگاه مربوطه تا پایان مرحله رسیدگی و صدور حکم نهایی محرمانه بوده و چنانچه در مسیر رسیدگی، موضوع از طرف اشخاص ثالثدر رسانه ها اعلام شود، طبق قوانین با افراد متخلف برخورد خواهد شد.

انتهای پیام / ی

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار