|
|
کدخبر: ۱۶۵۴۸۷

دایی در گفت گو با شبکه برزیلی:

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: فوتبال ایران نتوانسته پیشرفتی داشته باشد و متاسفانه بازیکنان خوب خارجی هم به کشورمان نمی آیند.

به گزارش خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، علی دایی در گفت وگو با شبکه برزیلی اظهار داشت: فوتبال ورزش بسیار مفرحی است و همیشه از این رشته ورزشی لذت برده ام. در فوتبال ایران طرفدار قرمز و آبی داریم اما ۹۵ درصد مردم ایران علاقه مند به فوتبال هستند.

وی ادامه داد: فوتبال ایران و آلمان غیرقابل مقایسه است. شاید در فوتبال ایران هوادار زیادی وجود داشته باشد اما از لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری تفاوت های زیادی بین این دو کشور وجود دارد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد حضور بازیکنان خارجی یادآور شد: فوتبال ایران نتوانسته پیشرفته چندانی داشته باشد و متاسفانه بازیکنان اندکی از کشورهای خارجی به ایران می آیند که عملکرد خوبی داشته باشند. نیلسون در ایران عملکرد خوبی داشت و توانست به خوبی از دروازه پرسپولیس محافظت کند.

دایی افزود: فوتبال در ایران در دست دولت است و اگر فوتبال ما در کشوری بود که این رشته را متوجه می شد شرایط به مراتب بهتری داشتیم. ما در جام جهانی فقط می توانیم بخوابیم و بلند شویم و ببینیم که آرژانتین را شکست داده ایم. برزیل در دوره گذشته مرا ناامید کرد اما امیدوارم در این دوره شرایط بهتری را داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: نمی توانم در مورد مشکلات تیم ملی ایران صحبت کنم اما همین که تیم ملی توانست به جام جهانی صعود کند کار بزرگی کرد و امیدوارم که بتواند در جام جهانی هم موفق باشد.

انتهای پیام / م

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار