|
|
کدخبر: ۱۶۵۶۵۱

سرمربی تیم فجر سپاسی:

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم فجر سپاسی با بیان اینکه قضاوت امروز شایسته لیگ برتر نبود تصریح کرد: بازی امروز در خور لیگ برتر نبود و من این نوع بازی را نمی پسندم.

به گزارشخبرگزاری تسنیمازشیراز، محمود یاوری در نشست خبری بازی تیم پیکان تهران و فجر سپاسی شیراز اظهار کرد کرد: قضاوت ما از فوتبال عقب افتاده که این امر عوارض بدی را در فوتبال کشور به جا می گذارد.

وی با بیان اینکه قضاوت امروز شایسته لیگ برتر نبود تصریح کرد: بازی امروز در خور لیگ برتر نبود و من این نوع بازی را نمی پسندم.

یاوری عنوان کرد: ما لایق پیروزی بودیم که متاسفانه بچه ها کم کاری کردند.

وی با اشاره به نقش مربی در یک تیم فوتبال گفت: مربی نقش به سزایی را در هدایت تیم دارند و بازیکنان هم نباید فراموش کنند که تیم تحت تاثیر شخصیت مربی قرار دارد.

وی درباره زمین بازی برگشت این دو تیم گفت: زمانی که قرعه کشی این بازی انجام شد زمین بازی هم مشخص شد؛ حال اگر مسئولان می خواهند امضای خود را از بین ببرند حرف جداگانه ای است.

سرمربی تیم پیکان در ادامه این نشست اظهار کرد: تعویض بازیکنان از اشتباهات مهمی بود که در این بازی مرتکب شدند و تا حدودی نتیجه بازی را عوض کردند.

فرهاد کاظمی با اشاره به داوری این دیدار گفت: در مورد قضاوت این دیدار هیچ اعتراضی ندارم همانطور که من اشتباه کردم این داور هم اشتباهات جزئی داشت که مطمئنم سهوی بود.

وی افزود: بر این باورم که ما باید در مستطیل سبز فوتبال واقعی را بازی کنیم.

سرمربی تیم پیکان درباره شرایط تیم فجر بیان کرد: با وجود اینکه تیم فجر یک تیم خوب و یکدل است، اما در بازی امروز بازیکنانش از دو وضعیت سخت روحی و روانی رنج می بردند.

وی تصریح کرد: عدم تاکتیک پذیری ما را به خواسته اصلی مان که پیروزی بود دور کرد.

سرمربی تیم پیکان خاطرنشان کرد: ما برای صعود به لیگ برتر می جنگیم اما بازیکنان فجر از ترس رفتن به دسته یک بازی می کنند.

وی افزود: در پایان این بازی شاهد برخورد خوبی از سوی بازیکنان هر دو تیم نبودیم و این برای فوتبال ما خوب نیست.

انتهای پیام / ب

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار