|
|
کدخبر: ۱۶۵۶۵۸

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: حس احترام خبرنگاران شریف و رسانه های ورزشی را بر خود واجب می دانم.

به گزارشگروه ورزش باشگاه خبرنگارانعلی دایی در پی مصاحبه عصر امروزش با خبرنگاران درباره برخی مسائل مطرح شده در مورد خبرنگاران و رسانه های ورزشی و برداشت های متفاوتی که از حرف های وی شده بود، گفت: حس احترام خبرنگاران شریف و رسانه های با وجدان ورزشی را بر خود واجب می دانم.

وی افزود: در میان خبرنگاران و رسانه ها، هستند افراد شریف و زحمتکشی که با تحمل سختی ها، به ورزش مملکت خدمت می کنند و بنده هیچگاه به خود اجازه نمی دهم که زحمات آنها را نادیده بگیرم. تعداد خبرنگاران و رسانه هایی که سلامت کاری خود را حفظ کرده و قلم خود را تحت هیچ شرایطی نمی فروشند بسیار زیاد هستند و بنده حس احترام به این عزیزان را بر خود واجب می دانم.

دایی تصریح کرد: در تمامی سال هایی که در عرصه ورزش و فوتبال کشور حضور داشته ام با احترام و نیکی از خبرنگاران ورزشی یاد کرده ام و حالا نیز همین اعتقاد را دارم اما ظاهرا برخی قصد دارند مباحثی را که امروز مطرح کردم را به حاشیه کشانده و بحثرا منحرف کنند.

سرمربی پرسپولیس در پایان افزود: در مجموع باید بگویم که خبرنگاران ورزشی زحمات زیادی برای فوتبال، مربیان، ورزشکاران و باشگاه های ورزشی متحمل می شوند و تجربه نیز نشان داده است بنده آدمی نیستم که بخواهم این زحمات را نادیده بگیرم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار