|
|
کدخبر: ۱۶۵۶۷۹

از پنجعلی انتظار این حرف های عجیب را نداشتم

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من از صحبت آقای پنجعلی تعجب می کنم که چرا این مسئله را عنوان کرده است.

سیدجلال حسینی در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، در خصوص صحبت های پنجعلی مبنی بر اینکه کفاشیان مدیر برنامه های حسینی شده است، عنوان کرد: آقای پنجعلی شما مگر نگفتید کار خودتان را انجام دهید و تا آخرین لحظه تلاش کنید، همه چیز درست می شود؟! یک بار شده تا حالا سر تمرین زنگ بزنید و بگویید چه کار می کنیم؟ یک بار شده شرایط ما را پیگیری کنید؟ ما کار خود را دنبال می کنیم.

وی ادامه داد: آقای پنجعلی این چه حرفی است که شما می زنید؟ آقایان! من اصلا می خواهم همین که از سفر آفریقای جنوبی برگشتم، بیایم و قراردادم را با پرسپولیس تمدید کنم اما با چه کسی حرف بزنم؟ باید سراغ چه کسی بروم؟ چه کسی جواب من را می دهد؟ نمی دانم چرا آقای پنجعلی چنین صحبت هایی کرده است. واقعا تعجب می کنم.

مدافع پرسپولیس یادآور شد: آقای پنجعلی بزرگ ماست و باید به او احترام بگذاریم، احترامش هم واجب است. اما مگر خود او نگفت ما تا روز آخر کار خودمان را انجام دهیم و همه چیز درست می شود اما هم اکنون چه چیزی درست شده است؟! همه چیز در این خلاصه شده است که سیدجلال می رود یا می ماند. من می آیم تمدید کنم اما باید با چه کسی صحبت کنم؟ این خوب نیست، در تلویزیون یکسری مسائل سطحی عنوان می شود، بازیکنان تلاش خود را کردند اما متاسفانه مسئولین آن طور که قول داده بودند به وعده خود عمل نکردند.

وی ادامه داد: آقای پنجعلی و خیلی ها وقتی سهمیه آسیا را گرفتیم به ما قول دادند که به دنبال کار بچه ها می رویم و تا آخرش هم هستیم، بازیکنان و کادر فنی طبق قول شان همه کاری کردند اما الان دوباره آدم بده شده ایم، البته علی پروین هم تمام تلاشش را انجام می دهد اما دست هایش را بسته اند، او سرد و گرم پرسپولیس را چشیده و نمی دانم که چرا اجازه نمی دهند کارش را بکند، این هم برای ما جای سوال دارد.

انتهای پیام / ن

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار