|
|
کدخبر: ۱۶۵۷۴۲

عابدینی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

مدیر عامل سابق داماش گیلان درخصوص پیشنهاد وزارت ورزش برای عضویت در هیأت مدیره پرسپولیس گفت: مسئولان وزارت ورزش تا الان هیچ صحبتی با من انجام نداده اند.

امیرعابدینی در گفتگو باخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگارانافزود: به هر حال تا الان پیشنهادی به من برای عضویت در هیأت مدیره داده نشده است. اگر پیشنهادی باشد آن وقت باید ببینیم چه توقعی از من دارند و بعد جواب نهایی را می دهم.

عابدینی درباره گزینه های مطرح شده برای عضویت در هیأت مدیره پرسپولیس گفت: از بین ما گزینه مطرح شده سه نفر برای هیأت مدیره کافی است و بقیه به درد کمیته های آموزشی و آکادمی می خورند.

وی بیان کرد: معتقدم که این گزینه ها می توانند به پرسپولیس کمک کنند. همچنین باید در ترکیب هیأت مدیره پرسپولیس افراد اقتصادی و اجرایی باشند تا مشکلات پرسپولیس را برطرف کنند.

وی درباره واگذاری باشگاه پرسپولیس به یک شرکت خصوصی گفت: به نظرم یک نفر نمی تواند باشگاه پرسپولیس را اداره کند بلکه باید یک گروه مالکیت این باشگاه را برعهده بگیرند. این گروه باید یک برنامه سه ساله برای تیم پرسپولیس داشته باشند و در این مدت باید بدهی باشگاه را به صفر برسانند، بعد از آن سهام باشگاه پرسپولیس را در فرابورس عرضه کنند و پذیره نویسی صورت دهند.



وی در ادامه اظهار داشت: وزارت ورزش باید در این مدت زمانی بودجه ای در اختیار مالک پرسپولیس قرار دهد تا این باشگاه به خودکفایی کامل برسد، به هر حال باشگاه داری سخت است. دخل و خرج باشگاه باید با هم جور شود تا مالک باشگاه بتواند برای باشگاه درآمدزایی کند.

وی درباره احتمال عدم حضور افراد سیاسی در فهرست جدید هیأت مدیره پرسپولیس بیان کرد: کار سیاسی برای ورزش فایده ای ندارد اما از پتانسیل سیاست برای ورزش استفاده کردن خوب است.

عابدینی درباره اینکه مدیرعامل جدید می تواند بدهی ۷۰میلیاردی پرسپولیس را بدهد، گفت: پرداخت بدهی شیوه و روش خاصی خود را دارد. بدهی سنگین پرسپولیس را نمی شود یکساله بازپرداخت کرد.

وی در ادامه اظهار داشت: مسئولان باشگاه پرسپولیس می توانند از طریق وام بانکی بدهی باشگاه را پرداخت کنند. بدهکار بودن باشگاه به بانک خیلی بهتر از بدهکاری به افراد است.

وی در پایان درباره وضعیت تیم داماش گیلان خاطرنشان کرد: من استعفا دادم و مسئولیتی در این تیم ندارم، این باشگاه منحل یا انتقال به شهر دیگر داده نمی شود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار